Michał Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 roku. Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji VMLY&R gdzie pracował przez ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: tic-tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach.
Na jego koncie m.in. są nagrody Effie w tym – Grand Prix Effie za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska oraz zeszłoroczny brąz otrzymany za launch marki LINK4 Mama „Nie bój się bać”.
Zobacz również
Wcześniej pełnił stanowisko head of content w agencji Mediacom.
– Michał jest doświadczonym strategiem z mocnym portfolio i indywidualnym podejściem do wytyczania ścieżki komunikacji. Myślę, że świetnie odnajdzie się w naszym środowisku i jego zaangażowanie w projekty Artegence wpłynie na jeszcze lepsze efekty oraz jakość naszych działań – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.
W Artegence Michał ściśle współpracuje z działem Kreacji, pod kierownictwem Adama Zdeba.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing