TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Szczerba objął stanowisko senior strategy plannera w Artegence

Michał dołączył do Artegence z początkiem lutego i odpowiada za większość działań strategicznych dla klientów firmy. Przeszedł z agencji VMLY&R, w której także pełnił rolę senior strategy plannera.
O autorze
1 min czytania 2020-02-03

Michał Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 roku. Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji VMLY&R gdzie pracował przez ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: tic-tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach.

Na jego koncie m.in. są nagrody Effie w tym – Grand Prix Effie za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska oraz zeszłoroczny brąz otrzymany za launch marki LINK4 Mama „Nie bój się bać”.

Wcześniej pełnił stanowisko head of content w agencji Mediacom.

– Michał jest doświadczonym strategiem z mocnym portfolio i indywidualnym podejściem do wytyczania ścieżki komunikacji. Myślę, że świetnie odnajdzie się w naszym środowisku i jego zaangażowanie w projekty Artegence wpłynie na jeszcze lepsze efekty oraz jakość naszych działań – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Artegence Michał ściśle współpracuje z działem Kreacji, pod kierownictwem Adama Zdeba.

Słuchaj podcastu NowyMarketing