Michał Szczerba objął stanowisko senior strategy plannera w Artegence

Michał dołączył do Artegence z początkiem lutego i odpowiada za większość działań strategicznych dla klientów firmy. Przeszedł z agencji VMLY&R, w której także pełnił rolę senior strategy plannera.
O autorze
1 min czytania 2020-02-03

Michał Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 roku. Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji VMLY&R gdzie pracował przez ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: tic-tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach.

Na jego koncie m.in. są nagrody Effie w tym – Grand Prix Effie za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska oraz zeszłoroczny brąz otrzymany za launch marki LINK4 Mama „Nie bój się bać”.

Wcześniej pełnił stanowisko head of content w agencji Mediacom.

– Michał jest doświadczonym strategiem z mocnym portfolio i indywidualnym podejściem do wytyczania ścieżki komunikacji. Myślę, że świetnie odnajdzie się w naszym środowisku i jego zaangażowanie w projekty Artegence wpłynie na jeszcze lepsze efekty oraz jakość naszych działań – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Artegence Michał ściśle współpracuje z działem Kreacji, pod kierownictwem Adama Zdeba.

Słuchaj podcastu NowyMarketing