Michał Szolc był związany z polskim oddziałem Storytel od jego utworzenia w roku 2015. Pod jego przewodnictwem jako country managera Storytel Polska odnosiło kolejne sukcesy, nieodzownie związane z wysokiej jakości produkcjami audio, takimi jak „Chłopi 2050” (laureat Webby Awards 2021), „Random” czy obecnie „Kruk. Słuchowisko”. Dzięki nim polskie klientki i klienci Storytel docenili, a wręcz pokochali realizacje wykraczające poza ramy standardowych audiobooków.
Jesienią Michał obejmie nowe stanowisko global creative audio managera w globalnych strukturach Storytel.
Zobacz również
– W nowej roli w Storytel Michał będzie mógł spożytkować swoje olbrzymie doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych i kreatywnych produkcji. Przeniesie na wyższy poziom to, co robił jako Country Manager w Polsce, gdzie dostarczał naszym użytkownikom zajmujące historie, których mogli słuchać gdzie i kiedy mieli ochotę – mówi Madeleine Johansson, Regional Head of Storytel West. – Cieszymy się na kontynuowanie pasma sukcesów Storytel już z Michałem na nowym stanowisku, oraz rozpoczynamy w Polsce proces rekrutacji nowego Country Managera – dodaje.
– Czuję ogromną radość z faktu, że miałem przywilej najpierw wprowadzać Storytel do Polski, a następnie budować i rozwijać niesamowity zespół ludzi, z którymi pracowałem, i z którymi wspólnie uczyniliśmy Storytel liderem rynku audiobooków w Polsce. Przejście do struktur globalnych to dla mnie niezwykła okazja, by jeszcze silniej skupić się na innowacyjnych produkcjach i przekraczać kolejne granice w świecie audio, wykorzystując czas niezwykłego rozwoju tego rynku – mówi Michał Szolc.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach