W związku z premierą kolekcji jesień/zima 2020, GUESS ma przyjemność przedstawić Michele Morrone jako nowego globalnego ambasadora męskiej kolekcji marki. Morrone zyskał światową rozpoznawalność dzięki wyrazistej roli w filmie „365 dni”, a także utworom wykorzystanym w ścieżce dźwiękowej produkcji. Michele zaprezentował się w nich jako wszechstronny artysta i zyskał gigantyczną sławę w mediach społecznościowych. Obecnie tylko na Instagramie śledzi go ponad 10 milionów osób.
Kampanię zrealizowano pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego GUESS Paula Marciano. Autorką zdjęć jest fotografka Nima Benati, która sesję zrealizowała w zapierającej dech w piersiach Villi Erba, nad włoskim jeziorem Como. Posiadłość dawniej należała do legendarnego reżysera Luchiny Viscontiego, którego twórczość rozpaliła miłość Marciano do kina i stanowiła idealne tło dla zmysłowych zdjęć kampanii.
Zobacz również
– W czerwcu spotkałem się z Michelem na chwilę w Lugano. Błyskawicznie poczułem, że coś nas łączy. Michele niesamowicie ciężko pracuje, jest też ambitnym i zdecydowanym mężczyzną – to cechy, które naprawdę cenię. Już po paru minutach wiedzieliśmy, że będziemy razem pracować. Kilka tygodni po pierwszym spotkaniu widzieliśmy się ponownie, tym razem nad jeziorem Como, gdzie powstały te piękne zdjęcia – mówi Paul Marciano.
– Poznając Paula szybko zrozumiałem, że znalazłem nowego mentora i przyjaciela. Łączą nas te same cele i wartości. To niesamowite uczucie, gdy podczas pracy na planie świetnie się bawisz. Czujesz się jak z rodziną, więc komfortowo robisz to, co kochasz. Lojalność jest dla mnie ważna, a marka GUESS stała mi się bliska i traktuję ją jak własną – mówi Michele Morrone.
– Kampania jest zapowiedzią premiery nowej męskiej kolekcji GUESS. Tworzy ją najwyższej jakości nowoczesna klasyka męskiej mody, która jest sercem naszej oferty i doskonale pasuje do osobowości Michele – dodaje Marciano.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia z kampanii GUESS będą publikowane w najbliższych wydaniach topowych magazynów modowych i lifestyle na całym świecie oraz w sklepach firmowych GUESS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing