Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Michele Morrone gwiazdą kampanii GUESS

Pochodzący z Włoch aktor i wokalista znany z filmu „365 dni” został globalnym ambasadorem męskiej kolekcji marki i wystąpił w kampanii GUESS jesień/zima 2020.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

W związku z premierą kolekcji jesień/zima 2020, GUESS ma przyjemność przedstawić Michele Morrone jako nowego globalnego ambasadora męskiej kolekcji marki. Morrone zyskał światową rozpoznawalność dzięki wyrazistej roli w filmie „365 dni”, a także utworom wykorzystanym w ścieżce dźwiękowej produkcji. Michele zaprezentował się w nich jako wszechstronny artysta i zyskał gigantyczną sławę w mediach społecznościowych. Obecnie tylko na Instagramie śledzi go ponad 10 milionów osób.

Kampanię zrealizowano pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego GUESS Paula Marciano. Autorką zdjęć jest fotografka Nima Benati, która sesję zrealizowała w zapierającej dech w piersiach Villi Erba, nad włoskim jeziorem Como. Posiadłość dawniej należała do legendarnego reżysera Luchiny Viscontiego, którego twórczość rozpaliła miłość Marciano do kina i stanowiła idealne tło dla zmysłowych zdjęć kampanii.

– W czerwcu spotkałem się z Michelem na chwilę w Lugano. Błyskawicznie poczułem, że coś nas łączy. Michele niesamowicie ciężko pracuje, jest też ambitnym i zdecydowanym mężczyzną – to cechy, które naprawdę cenię. Już po paru minutach wiedzieliśmy, że będziemy razem pracować. Kilka tygodni po pierwszym spotkaniu widzieliśmy się ponownie, tym razem nad jeziorem Como, gdzie powstały te piękne zdjęcia – mówi Paul Marciano.

– Poznając Paula szybko zrozumiałem, że znalazłem nowego mentora i przyjaciela. Łączą nas te same cele i wartości. To niesamowite uczucie, gdy podczas pracy na planie świetnie się bawisz. Czujesz się jak z rodziną, więc komfortowo robisz to, co kochasz. Lojalność jest dla mnie ważna, a marka GUESS stała mi się bliska i traktuję ją jak własną – mówi Michele Morrone.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania jest zapowiedzią premiery nowej męskiej kolekcji GUESS. Tworzy ją najwyższej jakości nowoczesna klasyka męskiej mody, która jest sercem naszej oferty i doskonale pasuje do osobowości Michele – dodaje Marciano.

Zdjęcia z kampanii GUESS będą publikowane w najbliższych wydaniach topowych magazynów modowych i lifestyle na całym świecie oraz w sklepach firmowych GUESS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się