Stała współpraca obejmuje działania z zakresu relacji z mediami, organizacji akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych, a także projektów realizowanych w mediach społecznościach. Do zadań agencji należy ponadto koordynacja komunikacji prowadzonej przez Michelin w Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich. W zależności od potrzeb Weber Shandwick wspiera klienta również w działaniach skierowanych do pracowników, w tym w projektach prowadzonych w olsztyńskiej fabryce opon, gdzie Michelin zatrudnia około 4 500 osób. Innym istotnym obszarem współpracy jest promocja przewodników turystycznych i kulinarnych wydawanych pod marką Michelin. Współpraca z Michelin Polska obejmuje działania prowadzone dla wszystkich marek opon z oferty grupy, m.in. BFGoodrich oraz Kleber.
– Zdobycie kolejnego klienta z branży automotive to dla nas istotny element budowania silnej specjalizacji motoryzacyjnej w strukturze agencji. To także potwierdzenie naszych kompetencji w pracy z firmami z tego sektora oraz niewątpliwie mocna karta przetargowa w trakcie rywalizacji o kolejne zlecenia– mówi Agnieszka Dziedzic, Partner Zarządzający Weber Shandwick w Polsce.
Zobacz również
Agencja od wielu lat obsługuje ExxonMobil, producenta olejów silnikowych Mobil 1. W przeszłości współpracowała stale lub projektowo również z innymi firmami z branży motoryzacyjnej, jak chociażby z Polarisem.
Agencja Weber Shandwick została wybrana przez Michelin Polska w konkursie ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony, począwszy od lutego 2016 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce