Midday Coctail: Kapsułowa kolekcja od Jenny Fairy

Najnowsza kolekcja kapsułowa od Jenny Fairy to dodatki idealne na nadchodzące ciepłe dni. Buty wyróżniają się oryginalnymi obcasami, a torebki ozdobnymi łańcuszkami.
O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Nasycone barwy, zaskakujące kadry, architektoniczne formy tła, które współgrają z oryginalnymi kształtami akcesoriów. Lekkie, pełne humoru, zadziorne portrety obrazują wakacyjne dolce far niente, tyle że w pełnym przepychu wydaniu. Jakbyśmy nagle przenieśli się na hollywoodzkie przyjęcie w gronie gwiazd.

Najnowsza sesja autorstwa duetu Frankiewicz i Różniata prezentująca kapsułową kolekcję Midday Cocktail Jenny Fairy, ma letni, upalny klimat. Kto powiedział, że nie można urządzić przyjęcia w samo południe? Trzeba chwytać dzień. Leniwe dni nie mają końca, a jedyną zasadą rządzącą codziennością jest spontaniczność.

Na zdjęciach pozują słynąca z burzy kręconych włosów Brazylijka Anita Pozzo, która ostatnio wystąpiła na pokazie Balmain, oraz ulubienica niszowej marki Ambush Mariana Santana.

Spójne ze zmysłowym klimatem zdjęć są projekty butów i torebek, idealnych na upalny czas w stylu glamour. Elegancka czerń kostiumu kąpielowego, karmelowy odcień sukienki i mała biała pozwalają dodatkom zabłysnąć.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kapsułowej kolekcji Midday Cocktail znalazły się buty i torebki. Pierwszy model buta z odkrytym palcem wyróżnia się fantazyjnym, odwróconym obcasem – węższym u góry, a szerszym u dołu, oraz łańcuchem oplatającym kostkę. Do wyboru mamy odcienie bieli, czerni, beżu i miedzi. Drugi model buta – z zakrytymi palcami i ostrym noskiem – można wybrać w bieli, czerni i miedzi. Oryginalny obcas łączy się tu z grubszym paskiem przy pięcie.

Stylizację uzupełniają torebki w stylu lat 90. – proste w formie i w rozmiarze XS. Stają się ekstrawaganckie dzięki złotym łańcuchom. Pierwszy model, bardziej zaokrąglony, jest dostępny w czerni, bieli i beżu, drugi także w odcieniu złota.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się