Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się już jutro, 25 października.
Międzychód jest znanąmarką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe produkty mogą smakować jak domowe jedzenie. Produkty z Międzychodu: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, kultowe już przetwory warzywne takie jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła przywołują na myśl smaki dzieciństwa. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach pozyskanych od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Zwrot w kierunku lokalności, natury i tradycji stał się osią spotu reklamowego.
Zobacz również
Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie. Z dumą podkreślamy to, że pochodzimy z małego miasteczka, gdzie ludzie wciąż mają czas na spotkanie i rozmowę przy wspólnym posiłku – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Wracamy do zbiorowej wyobraźni, cenieni za prawdziwe relacje międzyludzkie, czystość, spokój i swój własny autentyczny rytm. Niezrównani w naszych potrawach. Chcemy o tym głośno powiedzieć. Akcja spotu dzieje się w plenerze,blisko natury – tam, gdzie dojrzewają nasze warzywa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.
Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej i kobiecej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowyjest pierwszym w historii marki Międzychód i ma na celu wesprzeć jej wejście na arenę ogólnopolską.Wyemitują go najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe.
Nasze produkty są uwielbiane w Międzychodzie, teraz intensywnie pracujemy nad dotarciem do konsumentów z całej Polski.Naszym celem jest pokazanie im, że dania gotowe mogą być odżywcze i że nawet nie mając czasu na gotowanie możemy zjeść pożywny posiłek smakujący jak w domu – wyjaśnia Magdalena Kasperczak.W spocie pokazujemy nie tylko dania tradycyjne, ale też nowe smaki, jak ciecierzyca w warzywach.Pragniemy dołączyć do głównych graczy na rynku przetworów spożywczych. Wiemy, że z taką ofertą jest to możliwe.– dodaje.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing