Międzynarodowa kampania Communication Unlimited i Sales Tube dla WIX Filters

Polska centrala WIX Filters (część Mann+Hummel), jednego z największych producentów filtrów samochodowych i wielu maszyn z grupy heavy duty rozpoczęła kolejną kampanię marketingową – dla filtrów kabinowych Microban.
O autorze
0 min czytania 2017-05-09

Jej celem jest dotarcie do mechaników z ofertą WIX Filters w niemal całej Europie. Swoim zasięgiem kampania obejmie 8 krajów: Wielką Brytanię, Ukrainę, Włochy, Portugalię, Hiszpanię, Francję, Holandię i Grecję. 

Agencja Communication Unlimited przygotowała koncept komunikacji oparty na haśle „Breathe Journey, Not The Road”, które oddaje istotę stosowania filtrów Microban. CU obsługuje WIX Filters fullserwisowo i międzynarodowo, liderując pracom nad pozycjonowaniem marki. 

Za część „programmatic” odpowiada SalesTube (Group One). Celem tych działań jest nie tylko wygenerowanie jak największy zasięgu, ale również optymalizacja pod kątem dostarczania wartościowego ruchu. Zespół pracujący nad kampanią będzie także odpowiedzialny za weryfikację głębokości scrollowania rozumianej jako m.in. przejście do odpowiednich katalogów czy wejście do sekcji na landing page.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj