Tytułowym bohaterem spotu reklamowego „Pawełek sam w domu” jest 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i – dobrze się bawiąc – może czuć się bezpiecznie w czasie, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.
Kamerę bezpieczeństwa, czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat oraz czujnik zalania umieszczono w zabawnej historii, z której odbiorcy mogą również wyciągnąć walory edukacyjne. To dzięki Pawełkowi i jego perypetiom widzowie dowiedzą się, w jaki sposób produkty Honeywell Home mogą pomóc im chronić swoje rodziny przed niewidzialnym zagrożeniem – czadem – poprzez szereg zaawansowanych alarmów tlenku węgla, zaś detektory dymu pozwolą im ochronić się przed dymem. Dodatkowo, zobaczą, jak utrzymywać komfortową temperaturę w domu, jednocześnie oszczędzając energię dzięki inteligentnym termostatom, czy też jak monitorować potencjalne incydenty w domu za pomocą inteligentnych kamer. Dzięki śledzeniu losów chłopca mogą również zobaczyć, jak otrzymywać powiadomienia o wyciekach wody, zanim staną się jeziorami. To wszystko dzięki zastosowaniu innowacyjnych produktów oferowanych przez Resideo.
Zobacz również
Kampanię „Pawełek sam w domu” przygotowano dla Polski oraz 16 krajów, jak m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Włochy i Węgry. Międzynarodowa nazwa kampanii to Smart Boy Campaign.
Spoty dla 17 krajów przygotowała agencja Procontent we współpracy z Newsrm.tv.
Za promocję spotów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (7 krajów) odpowiada agencja Kerris Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing