TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Międzynarodowa kampania Resideo „Pawełek sam w domu”

Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Tytułowym bohaterem spotu reklamowego „Pawełek sam w domu” jest 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i – dobrze się bawiąc – może czuć się bezpiecznie w czasie, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.

Kamerę bezpieczeństwa, czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat oraz czujnik zalania umieszczono w zabawnej historii, z której odbiorcy mogą również wyciągnąć walory edukacyjne. To dzięki Pawełkowi i jego perypetiom widzowie dowiedzą się, w jaki sposób produkty Honeywell Home mogą pomóc im chronić swoje rodziny przed niewidzialnym zagrożeniem – czadem – poprzez szereg zaawansowanych alarmów tlenku węgla, zaś detektory dymu pozwolą im ochronić się przed dymem. Dodatkowo, zobaczą, jak utrzymywać komfortową temperaturę w domu, jednocześnie oszczędzając energię dzięki inteligentnym termostatom, czy też jak monitorować potencjalne incydenty w domu za pomocą inteligentnych kamer. Dzięki śledzeniu losów chłopca mogą również zobaczyć, jak otrzymywać powiadomienia o wyciekach wody, zanim staną się jeziorami. To wszystko dzięki zastosowaniu innowacyjnych produktów oferowanych przez Resideo.

Kampanię „Pawełek sam w domu” przygotowano dla Polski oraz 16 krajów, jak m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Włochy i Węgry. Międzynarodowa nazwa kampanii to Smart Boy Campaign.

Spoty dla 17 krajów przygotowała agencja Procontent we współpracy z Newsrm.tv.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za promocję spotów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (7 krajów) odpowiada agencja Kerris Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing