Międzynarodowa kampania TV dla Sudafedu

Rusza kampania telewizyjna wspierająca na rynkach regionu CEE produkty należące do marki Sudafed/Olynth.
O autorze
1 min czytania 2014-10-13

Należące do Johnson&Johnson marki Sudafed i Olynth są liczącymi się graczami na europejskim rynku produktów z kategorii cold&flu. Kampania telewizyjna obejmie sześć krajów należących do regionu CEE. Spoty będą emitowane w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Kampania na rynku polskim wspiera produkty takie jak SudafedXylospray HA, SudafedMuco na kaszel mokry oraz Sudafed tabletki na „stan przeziębionej głowy”. W pozostałych krajach emitowane będą również spoty promujące tabletki na ból gardła oraz produkty przeznaczone dla dzieci.

Za całość kampanii w regionie odpowiada agencja Lemon Sky JWT, która jest autorem spotu dla syropu na kaszel mokry – SudafedMuco oraz współautorem spotu dla SudafedXylospray HA. Autorem spotu wspierającego tabletki Sudafed jest JWT Londyn.

Stworzona na potrzeby kampanii komunikacja wykorzystuje technikę animacji stop frame rozgrywającej się w mikroświecie plastelinowych bohaterów. Wszystkie spoty zostały zrealizowane we współpracy ze światowej sławy, oskarowym studiem Aardman, które jest autorem animacji takich jak „Wallace&Gromit”, „Uciekajace Kurczaki”czy „Piraci”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spójna konwencja, stylistyka i charakter spotów mają na celu wzmacnianie marek Sudafed oraz Olynth i ich pozycji, jako eksperta od przeziębień.

Emisja kampanii w Polsce rozpoczęła się od 1 października. Za planowanie mediów odpowiada Primus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się