Należące do Johnson&Johnson marki Sudafed i Olynth są liczącymi się graczami na europejskim rynku produktów z kategorii cold&flu. Kampania telewizyjna obejmie sześć krajów należących do regionu CEE. Spoty będą emitowane w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie oraz w Estonii.
Kampania na rynku polskim wspiera produkty takie jak SudafedXylospray HA, SudafedMuco na kaszel mokry oraz Sudafed tabletki na „stan przeziębionej głowy”. W pozostałych krajach emitowane będą również spoty promujące tabletki na ból gardła oraz produkty przeznaczone dla dzieci.
Zobacz również
Za całość kampanii w regionie odpowiada agencja Lemon Sky JWT, która jest autorem spotu dla syropu na kaszel mokry – SudafedMuco oraz współautorem spotu dla SudafedXylospray HA. Autorem spotu wspierającego tabletki Sudafed jest JWT Londyn.
Stworzona na potrzeby kampanii komunikacja wykorzystuje technikę animacji stop frame rozgrywającej się w mikroświecie plastelinowych bohaterów. Wszystkie spoty zostały zrealizowane we współpracy ze światowej sławy, oskarowym studiem Aardman, które jest autorem animacji takich jak „Wallace&Gromit”, „Uciekajace Kurczaki”czy „Piraci”.
Spójna konwencja, stylistyka i charakter spotów mają na celu wzmacnianie marek Sudafed oraz Olynth i ich pozycji, jako eksperta od przeziębień.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Emisja kampanii w Polsce rozpoczęła się od 1 października. Za planowanie mediów odpowiada Primus.
Słuchaj podcastu NowyMarketing