Główna idea nowej kampanii nawiązuje do możliwości wyboru, podkreślania swojego stylu oraz niezwykle szerokiej oferty, odpowiadającej na indywidualne podejście do mody wszystkich Klientów. Modivo to platforma, która w każdym ze swoich kanałów pokazuje, że kocha modę i ułatwia zakupowe wybory. Spot potwierdza łatwość robienia zakupów, szybką oraz darmową dostawę i zwroty.
Hasło przewodnie kampanii znajduje odzwierciedlenie w realnych działaniach firmy. Multibrandowy sklep z modą online oferuje ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS, Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi.
Zobacz również
Marka stawia na omnichannel: intuicyjny interfejs strony, aplikację mobilną, autorski program lojalnościowy Modivo Fashion Club oraz innowacyjne sklepy stacjonarne. Ponadto buduje także całą platformę komunikacji w postaci dodatkowych powiadomień, które pozwolą na docieranie do Klientów ze spersonalizowaną informacją.
– Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi Klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że „Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko Nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych klientów – komentuje Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.
Emisja spotu telewizyjnego polskiego modowego e-commerce będzie dostępna w 8 krajach: w Polsce Rumunii, Bułgarii, Grecji, Czechach, Słowacji, Litwie oraz na Węgrzech. Marka zaprosiła światowe twarze – modelki kojarzone z największymi brandami: Off-White, Loewe, JW Anderson, Vivienne Westwood, L’Officiel, Harrods czy The Mannei. W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing