Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie gamingmarketingday.co.
Gaming Marketing Day to międzynarodowa konferencja skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata. Pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez agencję gaming marketingu Gameset odbędzie się już 1 lipca, a jego początek został zaplanowany na godzinę 10:00.
Zobacz również
Konferencję rozpocznie Michael Heina z Nielsen Sports, którego prelekcja pomoże zrozumieć graczy i fanów esportu jako konsumentów i ich znaczenie dla reklamodawców. Następnie Piotr Bombol z Gameset przedstawi prezentację “Let’s Play – Introduction to gaming marketing”, w której omówi możliwości działań w gamingu dla marek nieendemicznych. Case studies znanych marek konsumenckich, w tym m.in. Burger Kinga, zaprezentują natomiast zdobywcy Grand Prix w Cannes – André Toledo i Saulo Rocha z David Agency.
Po krótkiej przerwie wystąpią Karolina Kisły z Gameset oraz Dagmara Marzec z Philipsa, którzy opowiedzą o działaniach marki Philips w gamingu i platformie OneBlade OneWinner. Ostatnią prelekcję wygłosi Maciej Twardowski z Ogilvy Poland. Omówi on gamignową akcję „Do ostatniego drzewa”, która została zrealizowana dla Greenpeace i zdobyła aż 13 nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Gaming Marketing Day odbędzie się w formie online. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Po prezentacjach specjaliści odpowiedzą na pytania widzów. Spotkanie poprowadzi Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerem medialnym konferencji jest seriws The Esports Ads.
Słuchaj podcastu NowyMarketing