Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Miejskie pszczoły wybrały francuskie samochody

Katowickie pszczoły zyskały wyjątkowy środek transportu – PSZCZOŁOWÓZ, czyli samochód dostosowany do przewożenia pszczół, uli i sprzętu pszczelarskiego.
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

Motoryzacyjne marzenie pszczół spełniło się dzięki współpracy rodzinnej firmy PSZCZELARIUM, specjalizującej się w instalowaniu miejskich pasiek z GRUPĄ PIETRZAK, która dostarczyła odpowiednio skonfigurowany model Peugeot Expert.

Pszczołowóz będzie prawdopodobnie najsłodszym samochodem w Polsce! Auto do obsługi miejskich pasiek musi mieć określone parametry.

– Duża przestrzeń, klimatyzacja i niezawodność to rzeczy oczywiste. Najważniejsze, by przestrzeń ładunkowa była bezpieczna dla pszczół, a materiały z których wykonane jest wnętrze stosunkowo łatwe w czyszczeniu. To co wozimy jest słodkie, a więc klejące… – wyjaśnia Łukasz Przybył, partner PSZCZELARIUM, który zaznacza, że pszczoły będą transportowane najlepiej wyposażonym modelem Peugeot Expert.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przestrzeń ładunkowa Pszczołowozu umożliwia przewiezienie jednorazowo 10 uli albo 1000 kilogramowych słoików. Choć samochód rejestrowany jest na 3 osoby, może przewieźć nawet 2,5 miliona pasażerów… przy założeniu, że są nimi wypuszczone luzem pszczoły. W rzeczywistości są one przewożone w specjalnie zabezpieczonych ulach.

PSZCZELARIUM dysponuje obecnie jednym Pszczołowozem, przygotowanym i dostarczonym przez Peugeot Pietrzak. W tym roku śląski oddział firmy planuje postawienie około 20 nowych uli. Drugi Pszczołowóz niebawem pojawi się na ulicach Warszawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Pietrzak od dwóch lat jest partnerem PSZCZELARIUM. 7 maja ub. roku na dachu kompleksu budynków należących do GP powstała miejska pasieka, w której zamieszkało 160 tys pszczół.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się