Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics.
O autorze
1 min czytania 2017-05-31

Jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Hypermedia, Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla całego obszaru DATA w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku Mikołaj będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów Big Data, Data Automation, Machine Learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland Group, Twardowski przez blisko 3 lata pracował dla grupy Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu.

Wcześniej pracował w firmie specjalizującej się w marketingu opartym na danych – Acxiom Polska – na stanowisku Product and Solutions Leader. Ukończył kierunek Bankowości i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.