Mikołajkowa akcja DHL eCommerce Polska. Odbierz lub nadaj paczkę i wesprzyj Fundację Czerwone Noski

Mikołajkowa akcja DHL eCommerce Polska. Odbierz lub nadaj paczkę i wesprzyj Fundację Czerwone Noski
DHL eCommerce Polska wspólnie z Fundacją Czerwone Noski zapraszają do wzięcia udziału w akcji charytatywnej, która odbędzie się 6 grudnia 2024 roku. Tego dnia każdy może pomóc wywołać uśmiech na twarzach dzieci przebywających w szpitalach. Wystarczy wysłać lub odebrać paczkę poprzez automaty DHL BOX 24/7.
O autorze
1 min czytania 2024-12-04

Fundacja Czerwone Noski prowadzi programy takie jak „Klown w Szpitalu” oraz „Pogotowie Uśmiechu”, dzięki którym dzieci podczas wizyt na oddziałach szpitalnych oraz spotkań na blokach operacyjnych mogą na chwilę zapomnieć o chorobie i cieszyć się dziecięcą radością.

Fundacja z DHL eCommerce Polska zorganizowały charytatywną akcję mikołajkową. Wystarczy, że 6 grudnia 2024 roku nadasz lub odbierzesz swoją paczkę przez automat paczkowy DHL BOX 24/7. Złotówka z każdej takiej przesyłki zostanie przeznaczona na wsparcie Fundacji Czerwone Noski.

– W DHL eCommerce Polska zawsze kierujemy się zasadą społecznej odpowiedzialności biznesu. Wierzymy, że nasza działalność to nie tylko dostarczanie przesyłek, ale także realna możliwość wpływania na poprawę jakości życia w społecznościach, w których działamy. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć Fundację Czerwone Noski Klown w Szpitalu – organizację, która niesie uśmiech i radość tam, gdzie często brakuje nadziei. Współpracując z Fundacją, pomagamy dzieciom w trudnych chwilach znaleźć odrobinę wytchnienia i szczęścia. Nasza sieć automatów stale się powiększa. Urządzenia są łatwo dostępne w każdym miejscu w kraju, dlatego pomyśleliśmy, że mogłyby one pomóc także w szlachetnym celu wsparcia tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy – podkreśla Justyna Dąbrowska, rzecznik prasowy DHL eCommerce Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing