Fundacja Czerwone Noski prowadzi programy takie jak „Klown w Szpitalu” oraz „Pogotowie Uśmiechu”, dzięki którym dzieci podczas wizyt na oddziałach szpitalnych oraz spotkań na blokach operacyjnych mogą na chwilę zapomnieć o chorobie i cieszyć się dziecięcą radością.
Fundacja z DHL eCommerce Polska zorganizowały charytatywną akcję mikołajkową. Wystarczy, że 6 grudnia 2024 roku nadasz lub odbierzesz swoją paczkę przez automat paczkowy DHL BOX 24/7. Złotówka z każdej takiej przesyłki zostanie przeznaczona na wsparcie Fundacji Czerwone Noski.
Zobacz również
– W DHL eCommerce Polska zawsze kierujemy się zasadą społecznej odpowiedzialności biznesu. Wierzymy, że nasza działalność to nie tylko dostarczanie przesyłek, ale także realna możliwość wpływania na poprawę jakości życia w społecznościach, w których działamy. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć Fundację Czerwone Noski Klown w Szpitalu – organizację, która niesie uśmiech i radość tam, gdzie często brakuje nadziei. Współpracując z Fundacją, pomagamy dzieciom w trudnych chwilach znaleźć odrobinę wytchnienia i szczęścia. Nasza sieć automatów stale się powiększa. Urządzenia są łatwo dostępne w każdym miejscu w kraju, dlatego pomyśleliśmy, że mogłyby one pomóc także w szlachetnym celu wsparcia tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy – podkreśla Justyna Dąbrowska, rzecznik prasowy DHL eCommerce Polska.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing