Jeden z ciekawszych modeli komunikacji wprowadza właśnie firma KERNAU, oferująca sprzęt AGD i RTV.
W nowej identyfikacji wizualnej kluczową rolę odgrywają mimowie. Współpraca z profesjonalna agencją artystyczną przełożyła się na kilka obszarów działań marketingowych, dzięki którym możliwe będzie dotarcie do nowych grup odbiorców. To swoiste przypieczętowanie wyróżnienia Laur Klienta – Odkrycie Roku 2017, jakie niedawno otrzymała marka KERNAU.
Zobacz również
Między ciszą a ciszą – eventy
Pierwszym krokiem było zaangażowanie mimów jako animatorów na stoisku KERNAU podczas Targów Max Expo 2017 – jednego z najważniejszych wydarzeń branży AGD, RTV, IT oraz mebli kuchennych. Trzyosobowa rodzina mimów wzbudziła największe zainteresowanie wśród uczestników wydarzenia. Aktorzy-mimowie stworzyli prawdziwie domową atmosferę, skutecznie zachęcając odwiedzających ekspozycję do lepszego poznania urządzeń marki. Hasłem towarzyszącym stoisku oraz późniejszym działaniom promocyjnym stało się odważne stwierdzenie: „Te sprzęty mówią same za siebie”. Obrazuje ono główne wyróżniki produktów KERNAU – polskie pochodzenie, europejska jakość, serwis na miejscu, szeroki asortyment oraz wyłącznie potrzebne funkcje.
Mimo wszystko – nietypowy brand hero
Postaci mimów stały się swoistymi ambasadorami marki – nośnikami głównych, pozytywnych wartości i cech charakterystycznych. W związku z tym są również obecne w innych działaniach komunikacji wizerunkowej. To m.in. obszar social media, materiałów reklamowych – katalogi, ulotki itp. oraz strony internetowej. W planach jest także szerokie wykorzystanie tego konceptu w filmach instruktażowych, produktowych i promocyjnych. Ten odważny model komunikacji stanowi zupełną nowość w branży AGD i RTV, która zazwyczaj wykorzystuje podobne rozwiązania w dziedzinie marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]