Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Miłe łąki na balkony: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie rozdaje mieszkańcom 40 tys. torebek z nasionami polnych kwiatów

Miłe łąki na balkony: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie rozdaje mieszkańcom 40 tys. torebek z nasionami polnych kwiatów
Krakowski Zarząd Zieleni Miejskiej we współpracy z Fundacją Kwietna oraz agencją Ancymony rozpoczął akcję pod hasłem „Miłe łąki na balkony”. W jej ramach mieszkańcy Krakowa otrzymają aż 40 tys. opakowań z nasionami, z których wyrosną łąki kwietne.
O autorze
1 min czytania 2021-04-16

Łąki kwietne są prawdziwymi „hotspotami” bioróżnorodności. Nie tylko sprawiają, że nasze balkony wyglądają znacznie ładniej, stając się miniaturową, miejską oazą zieleni, ale również dają pokarm owadom zapylającym – w poszukiwaniu pokarmu pszczoły mogą dolecieć nawet do wysokości 12 piętra. 

W związku z tym Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie we współpracy z Fundacją Kwietna oraz agencją Ancymony rozpoczął akcję pod hasłem „Miłe łąki na balkony”. W ramach inicjatywy do rąk Krakowian trafi aż 40 tys. opakowań z nasionami, z których wyrosną łąki kwietne. 

– Nie zdajemy sobie sprawy, że w bardzo prosty sposób możemy pomóc naturze. Każda łąka, nawet ta balkonowa czy parapetowa, ratuje życie zapylaczy i daje im schronienie oraz oczywiście cieszy nasze oczy! – komentuje Karolina Nawrot z Fundacji Kwietnej.

Opakowania z nasionami można odebrać w różnych miejscach w Krakowie – m.in. w MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej, a także kawiarni Aurelita Cafe. Pozostałe miejsca dystrybucji znaleźć można na tej stronie. Z kolei więcej szczegółów oraz pomoc w przygotowaniu łąki można znaleźć na facebookowej grupie: Miłe łąki na balkony.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania promująca inicjatywę obejmie wiele nośników: prasa, digital, outdoor. Pojawi się też w komunikacji miejskiej w Krakowie. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5 września 2020 roku przy centrum handlowym Wola Park został otwarty Ogród Codzienny – nowe zielone miejsce na mapie Warszawy, w którym mieszkańcy będą mogli dowiedzieć się więcej o tym, jak w prosty sposób dbać o środowisko, zdrowo się odżywiać czy uprawiać własne warzywa w mieście.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Organizacja Porozumienie dla Pragi zainicjowała świetną, prośrodowiskową akcję pod hasłem #ZaadoptujDonicę”. W jej ramach mieszkańcy Warszawy dają drugie życie opuszczonym, miejskim donicom.

PS3

Z okazji ubiegłorocznego ogólnopolskiego dnia pszczoły przy niektórych poznańskich przystankach pojawiły się sadzonki lawendy i wrzosu. W ten sposób władze miasta zachęcały mieszkańców do sadzenia roślin, które są bardzo przyjazne tym owadom.

PS4 

W czerwcu 2020 roku w dwóch lokalizacjach w Gdańsku – przy ulicy Grobla IV i Za Murami – pojawiło się kilkanaście skrzyń z wieloma kompozycjami ziół, takich jak m.in. bazylia kulinarna, lubczyk czy koper. Inicjatywa była częścią projektu edukacyjnego Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.