Czy i ile można zarobić w sieci, z której korzystają miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? Jak przeciwdziałać kryzysom? – odpowiedzi na te pytania dostarczą specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wykładowcy przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji online, zarządzania społecznością w sieci czy kryzysów w social mediach.
Zobacz również
– Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci – mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS. – Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – dodaje.
W trakcie dwóch semestrów zajęć w formie warsztatów i interaktywnych seminariów słuchacze zrozumieją, z kim się komunikują w sieci i jak należy robić to skutecznie.
– Poznają psychologiczne i kulturowe aspekty social mediów we współczesnym świecie. A na podstawie case studies przeanalizują najbardziej efektywne działania marketingowe i nauczą się metod pomiaru ich działań w sieci – wymienia Skrzypczak. Słuchacze poznają media społecznościowe także jako współczesne narzędzie obsługi klienta na przykładach marek, które komunikują się ze swoimi klientami w sieci w sposób wzorcowy dla całej branży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek dedykowany jest również osobom zajmującym się klasycznym marketingiem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W skład kadry wchodzą m.in.: Maciej Skrzypczak, Sebastian Umiński, Marta Szczepańska, Wojtek Walczak i Radek Kaczmarek, Michał Sadowski, Łukasz Misiukanis, Yuri Drabent, Michał Górecki i Jacek Jankowski.
Więcej informacji o programie studiów na stronie www.podyplomowe.pl/swps-warszawa w zakładce „marketing/social-media”.