MTV Polska jest jedną z najaktywniejszych marek w obszarze mediów społecznościowych. Oprócz Facebooka, stacja jest aktywna również na Twitterze, gdzie jej konto obserwuje ponad 456 tys. internautów. Filmy na kanale YouTube stacji zostały wyświetlone już niemal 7 mln razy. Profil MTV Polska w Google Plus śledzi już 140 tys. użytkowników. Ponadto kanał jest obecny na Instagramie, Pintereście, Asku i w serwisie Tumblr.
„Media społecznościowe to dla MTV naturalne środowisko. Staramy się być wszędzie tam, gdzie nasi widzowie mogą szukać pomysłu na dobrą zabawę. Milion polubień potwierdza rozrywkową siłę MTV” – komentuje Beata Węgrzyn, odpowiedzialna za social media w strukturze Viacom International Media Networks . „W imieniu zespołu MTV Polska dziękuję wszystkim fanom stacji za to, że są z nami i obiecuję, że nie pozwolimy się Wam nudzić ani przez chwilę” – dodaje Beata Węgrzyn.
Zobacz również
Tylko w 2013 roku stacja MTV zdobyła w Polsce ponad 300 tysięcy nowych fanów, co oznacza wzrost o 52%. Bardzo udany był również początek nowego roku, w styczniu profil stacji miał ponad 77 tysięcy nowych polubień. Najbardziej dynamicznie grono fanów kanału rosło w okresie od listopada 2013 r. do lutego br. – stacja zyskała wtedy ponad 185 tysięcy fanów. Miało to bezpośredni związek z ramówką stacji, w której w tym czasie królowała pierwsza edycja „Warsaw Shore”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce