Pozyskane środki pozwolą spółce na dalszą pracę nad stroną techniczną produktu oraz globalnym marketingiem.
Większość firm ma problem z dużą ilością przychodzących wiadomości. Ich klienci oczekują coraz szybszej odpowiedzi na ich zapytania. Sugester pomaga zarządzać komunikacją zewnętrzną. Usprawnia obsługę kontaktów – mail, czat, forum, Facebook, telefon. Zapewnia historię kontaktów zestawioną z danymi o kliencie – CRM, pozwala prowadzić forum sugestii. Zarządza zadaniami, przydzielając zapytania od klientów konkretnym pracownikom i kontrolując ich efektywność pracy. Sugester automatyzuje publikację stworzonych materiałów m.in. w ramach FAQ oraz systemu samodzielnego helpdesku. Dodatkowo system wprowadza elementy gamifikacyjne – mechanizmy znane z gier komputerowych, które pozwalają nagradzać użytkowników punktami i odznakami za aktywność w systemie. Takie zintegrowanie funkcjonalności w jednym systemie pozwala szybciej i lepiej obsługiwać klientów, a także kontrolować jakość tej obsługi.
Zobacz również
Za Sugesterem stoją twórcy projektu Fakturownia.pl – bracia Michał i Marcin Stefaniak oraz Paweł Deryło. Fakturownia, którą współtworzyli, w krótkim czasie zdobyła zaufanie ponad 100 tysięcy klientów, z czego aktualnie niemal 50% nowych klientów to klienci zagraniczni.
Pomimo, że Sugester do tej pory funkcjonował jako poboczny projekt Fakturowni, zdołał już pozyskać tak prestiżowych klientów jak Lenovo Polska, Carrefour Polska czy Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych – Ruby on Rails, AWS i ReactJS – Sugester szybko buduje bazę nowych użytkowników. Sukces Fakturowni, dynamiczny rozwój Sugestera i silny zespół sprawiły, że projekt został dostrzeżony przez fundusz venture capital Inovo. Zespół Inovo zdecydował się zainwestować w Sugestera łącznie milion złotych w dwóch transzach, przy wycenie na poziomie kilku milionów złotych.
– Główny kierunek rozwoju Sugestera to przede wszystkim globalny segment MŚP. Pozyskane środki pozwolą zwiększyć zespół, który zajmie się intensywnym rozwojem produktu. W ciągu kilku tygodni rozbudujemy obsługę komunikacji e-mailowej w Sugesterze i dodamy obsługę telefonu VoIP oraz Chat online – mówi Marcin Stefaniak, CEO & CTO Sugestera. – Poprzez zwiększenie skali działań Inbound Marketingowych chcemy również pozyskać nowych klientów – dodaje Michał Stefaniak, CMO Sugestera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Zdecydowaliśmy się na inwestycję w Sugestera, m.in. ze względu na silny zespół, który za nim stoi. Marcin i Michał Stefaniak mają już za sobą stworzenie produktu SaaS dla mikro, małych i średnich firm. Posiadają kompetencje informatyczne, marketingowe i sprzedażowe, niezbędne do globalnego rozwoju firmy – mówi Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo. – Głównym celem inwestycji jest rozbudowa bazy klientów w Polsce oraz za granicą, głównie w krajach rozwijających się – dodaje Swieboda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To już trzecia zamknięta inwestycja funduszu Inovo w tym roku. Wcześniej fundusz wsparł Sotrendera -firmę tworzącą jedno z najpopularniejszych w Polsce narzędzi badających i analizujących media społecznościowe i MYLED – spółkę konsolidującą nośniki LED, lidera na rynku DOOH (Digital Out-of- Home).