– Przekroczenie magicznej liczby 1 000 000 zrealizowanych zamówień to dla NEO24.PL bardzo ważny moment – w ciągu 6 lat udało nam nie tylko zbudować silną pozycję biznesową, ale także wpłynąć na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Za milionem zrealizowanych zamówień kryje się potężna maszyna biznesowa, a zakupy w sieci stały się dla Polaków oczywistym wyborem, równie naturalnym jak zakupy w zwykłym sklepie. Jednocześnie – co jest dla nas szczególnym powodem do dumy – udało nam się zachować to, co najcenniejsze w biznesie internetowym: większą niż w tradycyjnym handlu elastyczność, dostępność, otwartość na innowacje i w końcu – niższe ceny – mówi Sabina Krupa, Wiceprezes NEO24.PL.
Do kluczowych ruchów biznesowych NEO24.PL, które zadecydowały o sukcesie, należały:
Zobacz również
- Powiększenie w 2011 r. o ponad 20% asortymentu produktów (obecnie ponad 30 tys. indeksów w ofercie), które daje znaczną przewagę rynkową nie tylko nad konkurencją w sieci, ale przede wszystkim nad popularnymi tradycyjnymi marketami, które nie są w stanie zaoferować Klientowi takiego wyboru w jednym miejscu
- Utrzymanie konkurencyjnej polityki cenowej
- Koncentracja na najwyższej jakości obsługi, która zapewnia sklepowi ugruntowaną opinię wśród internautów, a co za tym idzie – kluczową w sieci wiarygodność
- Wprowadzenie nowych usług dodatkowych
- Rozbudowanie sieci naziemnych punktów odbioru
Sklep internetowy NEO24.PL istnieje od 2006 roku, a jego zespół liczy obecnie ponad 140 osób. Sklep posiada własne centra logistyczne, które pozwalają na utrzymanie bardzo szerokiego wyboru produktów. NEO24.PL wyróżnia się również posiadaniem rozbudowanej sieci naziemnych 20 Punktów Wydań Osobistych, w których można odebrać zamówiony towar.
– Przy rosnącej świadomości konsumentów, którzy wiedzą już jakie oczekiwania postawić sklepom, sukces w branży w kolejnych latach będzie należał tylko do najsilniejszych, profesjonalnych graczy, którzy przy masowej skali sprzedaży, będą jednocześnie w stanie zapewnić najwyższe standardy. Sprawne obsłużenie tysięcy transakcji jednocześnie to poziom osiągalny tylko dla największych e-sklepów z wieloletnim doświadczeniem w handlu internetowym i związanej z nim logistyce – mówi Sabina Krupa, Wiceprezes NEO24.PL.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell