Nowo prezentowany spot to pełen pozytywnych emocji powrót do początków sieci w Polsce. Reklama opowiada historię ojca i syna, którzy w 1997 roku wspólnie budują domek na drzewie, korzystając z materiałów dostępnych w Castoramie. Po latach postanawiają wspólnie odnowić domek z myślą o kolejnym pokoleniu. W ten sposób twórcy reklamy pokazują, że Castorama to ważna część życia milionów Polaków, a liczne budowy, urządzanie lub odnawianie mieszkań, domów czy przywołanych domków na drzewie, to coś więcej niż tylko projekty. Często to spełnianie marzeń i tworzenie pięknych wspomnień na całe życie.
Od początku istnienia firmy pomagamy Klientom zmieniać pomieszczenia w przestrzeń, w której czują się dobrze. Zapewniamy Konsumentom profesjonalne wsparcie i nieustannie doskonalimy ofertę produktów i usług, abyśmy mogli wspólnie spełniać ich marzenia o idealnym mieszkaniu, domu czy ogrodzie. Każdego dnia doradzamy, poświęcając czas, energię i pomysły. W zamian dostajemy coś wyjątkowego – poczucie, że dzięki nam odmieniają się nie tylko budynki, ale życie naszych Klientów. Dziś, patrząc z perspektywy 25 lat, mogę z dumą przyznać, że to dla nas największa nagroda i najlepsza motywacja do działania. Dlatego też w spocie reklamowym na 25-lecie skupiliśmy się na tych elementach naszej działalności, których nie widać gołym okiem – powiedział Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.
Zobacz również
Pierwszy sklep Castoramy w Polsce otwarto w 1997 roku na warszawskich Włochach. Na przestrzeni lat firma nieustannie się rozwijała, starając się być blisko Klientów zamieszkałych w różnych regionach kraju. Obecnie sieć prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach oraz zapewnia dostęp do szerokiej oferty on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób.
Premiera spotu reklamowego odbyła się 9 lutego i rozpoczęła kampanię urodzinową Castoramy. Sieć planuje świętować tą wyjątkową rocznicę nieco dłużej niż zwykle i przygotowała dla swoich Klientów liczne oferty promocyjne dostępne w ramach specjalnej kampanii sprzedażowej „25 mega okazji na 25-lecie Castoramy”. Więcej informacji na castorama.pl
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing