Teraz kupując dowolny z trzech wariantów Tatry w promocyjnym opakowaniu (butelce i puszce) należy sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie. Jeśli tak, to wygraną puszkę 500 ml Tatry można odebrać u sprzedawców w wybranych sklepach, specjalnie oznaczonych promocją. Lista tych sklepów znajduje się na stronie www.tatra.pl.
„Miliony piw są w Tatrach” to akcja ogólnopolska, największa w historii marki promocja sprzedażowa. Do wygrania jest 8,5 mln puszek 500 ml Tatry Jasne Pełne. Promocja nawiązuje do nowej kampanii marki, w której Tatra podkreśla fakt sponsoringu Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, który wspiera od 2009 r. Każda odebrana przez konsumenta nagroda to dodatkowe wsparcie od Tatry dla GOPR.
Zobacz również
Promocja wspierana będzie działaniami digital oraz reklamą w prasie handlowej, a w sklepach pojawią się dedykowane akcji materiały POS. Dodatkowo Tatra uruchamia specjalną infolinię konsumencką (tel. 22 100 40 95.), pod którą udzielane będą wszystkie informacje dot. loterii.
Za obsługę promocji odpowiada agencja G3, działania BTL – agencje: MH ART, JUST oraz GLOBAL. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce