„Milka dla dzieci” to pięć słodkich propozycji odpowiadających na potrzeby konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości produktów dostosowanych do dziecięcych potrzeb – pysznego smaku i zabawy.
Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists zostały stworzone z najdelikatniejszej w smaku czekolady Milka. A w połączeniu z oryginalnymi kształtami i różnorodnością wariantów w pełni odpowiadają oczekiwaniom konsumentów.
Zobacz również
Kampania ma zachęcić rodziców do spędzania czasu ze swoimi pociechami oraz pobudzania ich wyobraźni w czasie wspólnej zabawy. Produkty Milka dla dzieci stają się inspiracją do radosnych, pełnych słodkości chwil, budujących tak istotne więzi między najbliższymi. Osią kampanii jest reklama telewizyjna oraz formaty online. Etap produkcji zbiegł się w czasie z wybuchem pandemii, która skutecznie pozbawiła agencję możliwości realizacji zaplanowanych wcześniej zdjęć. Mimo surowych obostrzeń, pracując w surowym reżimie sanitarnym, nakręcono wzruszający film, pełen delikatności i prawdziwych emocji.
Reżyserem filmu został Marcin Filipek, zaś w roli operatora oraz ojca w historii wystąpił Wojtek Zieliński. Wszystkie zdjęcia zostały nakręcone w domu operatora, a na ekranie pojawiła się również… jego córka. Dzięki temu nie trzeba było angażować dodatkowych osób, a rygorystyczne wymagania dotyczące planu zdjęciowego zostały spełnione. Przede wszystkim jednak byliśmy świadkami prawdziwej historii, rzeczywistych chwil zabawy, radości i czułości zarezerwowanych dla rodzica i dziecka, ojca i córki.
W połączeniu z CGI, za które odpowiadało studio Televisor, powstała kreacja, która nie tylko nabrała kształtu pomimo wszelkich przeciwności losu, ale także okazała się bardzo aktualna. Pokazała, jak można bawić się z dziećmi i pobudzać ich wyobraźnię… bez wychodzenia z domu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za całość produkcji odpowiadał zespół Ogilvy we współpracy ze studiem Papaya Films.
Słuchaj podcastu NowyMarketing