– Ostatnie miesiące były dla wszystkich wielkim wyzwaniem. Udowodniły nam jednak, że potrafimy się jednoczyć i wspierać – będąc w zamknięciu czy izolacji, jednocześnie bardziej otworzyliśmy się na pomaganie innym. Milka, która od lat słynie z inspirowania Polaków do delikatnych gestów, postanowiła to wykorzystać i po raz kolejny zaplanowała działania wpisujące się w jej podstawowe wartości. Aby ułatwić konsumentom niesienie pomocy w prosty i skuteczny sposób, marka wystartowała właśnie z loterią z elementami akcji charytatywnej – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Tablets w Mondelēz International.
Loteria, która ruszyła w ramach kampanii „Czas delikatności” daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego.
W loterii można wziąć udział wielokrotnie, za każdym razem wybierając inny podmiot.
Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, za obsługę loterii IQ Marketing. Strategią oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing