Milka stworzyła Kreator Smaków – wygrywają najlepsze smakowe połączenia

Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

Na początku września Milka wystartowała z nową, kreatywną kampanią, w której konsumenci mogą podzielić się swoim przepisem na idealne kompozycje ulubionych smaków.  Każdy z uczestników może puścić wodze fantazji i wybrać połączenie najbardziej oryginalnych smaków z całego świata. Polska truskawka, austriackie precle czy meksykański popcorn? A może połączenie wszystkich tych smaków na raz? Za pomocą dedykowanego kreatora smaków z łatwością można połączyć dobrze znany smak Milki z ulubionymi dodatkami.

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy wejść na stronę www.kreatormilka.pl, a następnie przygotować swoją własną czekoladę, wybierając ulubione smaki z listy kilkudziesięciu dostępnych składników. Na koniec kreator daje możliwość również zabawy słowem, polegającej na nazwaniu swojej spersonalizowanej tabliczki. Propozycje można zgłaszać do 30 września.

To jednak nie wszystko! Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła cztery znane osoby nie bojące się wyzwań. Ich zadaniem będzie wybór najlepszych czekolad oraz samodzielne stworzenie i wypróbowanie ich! Wśród nich znajdą się Marcin Prokop, który nawiązał współpracę z marką przy okazji emitowanego od kwietnia programu „Miłe Wieści”, a także influencerzy: Magda Bereda, Jan Dąbrowski (JDabrowsky) oraz Remigiusz Wierzgoń (reZigiusz). To właśnie oni wybiorą cztery zwycięskie smaki.

Za globalną koncepcję i kreację kampanii oraz stworzenie Kreatora Smaku odpowiada agencja WPP All Stars, a adaptację powyższych na polski rynek agencja Ogilvy. Zakupem mediów w ramach kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing