Celem świątecznej kampanii marki Milka jest zainspirowanie do okazywania czułości oraz bezinteresowności wobec innych w czasie Świąt Bożego Narodzenia. To właśnie w tym okresie troska oraz wzajemna życzliwość mają szczególne znaczenie – zwłaszcza w tym roku.
– W trakcie ostatnich trudnych miesięcy często słyszeliśmy lub sami spotykaliśmy się z drobnymi gestami życzliwości. W ramach trwającej kampanii chcemy zachęcić ludzi do wyrażenia wdzięczności za wsparcie, które otrzymali. Okres zbliżających się Świąt to dobry moment, aby docenić osoby z wielkim sercem tzw. „Mikołajów dnia codziennego”, np. obdarowując ich drobnym upominkiem, który sprawi przyjemność – mówi Łukasz Kozłowski, senior brand manager Chocolate, Mondelez Polska.
Zobacz również
– Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zależało nam, aby jak najmocniej podkreślić ideę stojącą za świąteczną kampanią Milki. Dlatego też poza standardowymi działaniami reklamowymi nawiązaliśmy współpracę z TVN i programem Milionerzy, podczas którego marka podaruje też „coś wymiernie dobrego” od siebie. Wygrana, której jest sponsorem, zostanie w pełni przekazana Fundacji TVN – mówi Maciej Świątek, director, client leadership, Mindshare Polska.
W odcinku specjalnym programu Milionerzy, którego partnerem została Milka, wezmą udział prezenterzy Dzień Dobry TVN: Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Upominkami dla uczestników programu będą świąteczne słodycze Milki. Marka będzie widoczna również w oprawie wizualnej odcinka – w jego kluczowych momentach kolory wybranych elementów studia przybiorą charakterystyczną dla tego brandu barwę lillac.
Premiera odcinka odbędzie się w czwartek 3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie głównej stacji TVN. Powtórkę programu będzie można obejrzeć w niedzielę 6 grudnia br. o godz. 14:15. Promocja wydania specjalnego Milionerów jest wspierana wejściami w Dzień Dobry TVN. Z kolei relacja zza kulis jego produkcji zostanie pokazana w programie Co za Tydzień.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Mikołajkowy odcinek Milionerów, sygnowany marką Milka, jest elementem świątecznej kampanii brandu pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”, która wystartowała w połowie listopada. Działania reklamowe są prowadzone na nośnikach OOH, w telewizji i w kanale digital. Aktywności objęły również współpracę z influencerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Planowaniem, zakupem mediów oraz kompleksową realizacją niestandardowej współpracy z TVN w ramach programu Milionerzy zajął się Mindshare Polska. Za stworzenie idei kreatywnej kampanii oraz realizację formatów reklamowych odpowiada Ogilvy Polska.