Lokalna aktywacja wykorzystująca neon „Miło Cię widzieć” to element kampanii rebrandingowej innogy (dawne RWE), która od września obejmuje cykl działań skupionych wokół tego przesłania. Do 2 października, wpisując imię na stronie www.milociewidziec.innogy.pl , warszawiacy mogą sami zdecydować, komu powiedzieć „Miło Cię widzieć”. Wpisane hasło zostanie wyświetlone na moście Gdańskim, a użytkownicy otrzymają pamiątkowe zdjęcie.
Zobacz również
Aktywację DOOH oraz aplikację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania obejmują także online: social media i przygotowanie serwisu.
“Wspólnie z innogy naszym celem jest sprawienie, by dobra energia krążyła po Warszawie. Neon na Moście Gdańskim w emocjonalny sposób łączy online i offline, umożliwiając każdemu podpisanie się pod hasłem innogy – Miło Cię widzieć.” – komentuje Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT strategicznie i kreatywnie odpowiada za rebranding RWE na innogy oraz zajmuje się stałą obsługą social mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing