„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim 
- aktywacja od innogy i 180heartbeats + JUNG 
v. MATT

Neon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajduje się na Moście Gdańskim zyskał nową funkcję. Teraz dzięki zamontowaniu specjalnego ekranu wyświetlającego imiona, warszawiacy mogą pozdrowić swoich bliskich.
O autorze
1 min czytania 2016-09-29

Lokalna aktywacja wykorzystująca neon „Miło Cię widzieć” to element kampanii rebrandingowej innogy (dawne RWE), która od września obejmuje cykl działań skupionych wokół tego przesłania. Do 2 października, wpisując imię na stronie www.milociewidziec.innogy.pl , warszawiacy mogą sami zdecydować, komu powiedzieć „Miło Cię widzieć”. Wpisane hasło zostanie wyświetlone na moście Gdańskim, a użytkownicy otrzymają pamiątkowe zdjęcie.  

Aktywację DOOH oraz aplikację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania obejmują także online: social media i przygotowanie serwisu.  

“Wspólnie z innogy naszym celem jest sprawienie, by dobra energia krążyła po Warszawie. Neon na Moście Gdańskim w emocjonalny sposób łączy online i offline, umożliwiając każdemu podpisanie się pod hasłem innogy – Miło Cię widzieć.” – komentuje Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT strategicznie i kreatywnie odpowiada za rebranding RWE na innogy oraz zajmuje się stałą obsługą social mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się