– To ważny moment w rozwoju sklepu, gdyż milionowe zamówienie udało nam się uzyskać już po 5 latach od rozpoczęcia działalności, a więc w dużo krótszym czasie niż innym dużym sklepom działającym w naszej branży – mówi Paulina Pilecka-Domin, kierownik marketingu w ELECTRO.pl.
Jak wynika z danych PBI, pod względem wydatków polskich internautów, rynek RTV/AGD/foto to (podobnie jak w USA) największa kategoria sklepowa w e-handlu. Miesięcznie przyciąga też największą liczbę internautów – ponad 6 mln realnych użytkowników (za badaniem Megapanel).
Zobacz również
Ze względu jednak na dużą konkurencję cenową, branża RTV/AGD nie należy do najłatwiejszych. Jakim czynnikom ELECTRO.pl zawdzięcza swój dynamiczny rozwój?
– Realizujemy kilkanaście tysięcy zamówień miesięcznie, w szczytowym okresie przedświątecznym nawet kilka tysięcy dziennie. Dlatego zadbaliśmy o sprawną obsługę klienta: zapewniamy m.in. 28 linii telefonicznych, gotowych odpowiedzieć na wszelkie zapytania klientów, a łącznie za obsługę zamówień odpowiadają 73 osoby – mówi Paulina Pilecka-Domin. Sklep posiada także własne zaplecze magazynowe (16 tys. m²).
Potwierdzeniem jakości usług jest m.in. tegoroczna edycja raportu „Zakupy w sieci. Najlepsi polskiego e-handlu”, w którym ELECTRO.pl po raz kolejny zwyciężyło w kategorii „Mega-Sklepy”, dzięki m.in. dobrej ocenie wśród klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Zapewniamy naszemu klientowi najlepsze ceny w sieci, ale to nie wszystko. Bezpieczeństwo to dla większości kupujących najważniejszy czynnik w e-handlu i większość z nich skłonna jest opuścić witrynę sklepu, która nie wzbudzi ich zaufania. Dlatego oprócz konkurencyjnych cen gwarantujemy klientom także bezpieczne zakupy – mówi Paulina Pilecka-Domin. – Oferta ELECTRO.pl to ok. 20 000 pozycji dostępnych przez cały czas.
Słuchaj podcastu NowyMarketing