Miloo Home oferuje wyselekcjonowane kolekcje mebli (domowych i ogrodowych), tekstyliów, oświetlenia i dekoracji w różnych stylach, a główne motto jakie przyświeca marce to „Every home has a story”.
Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, a jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Cele współpracy są zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowo-świadomościowe, przy czym głównym celem jest dynamiczna rozbudowa e-commerce marki Miloo Home.
Zakres współpracy zakłada wykorzystywanie bardzo różnorodnych narzędzi, takich jak np. dynamiczne kreacje display w portalach horyzontalnych i na serwisach tematycznych, e-mailingi czy obecność w porównywarkach (m.in. Homebook czy Ceneo), serwisach rabatowych i cashbackach – tego typu działania będą zwiększać skalę sprzedaży online. Jednocześnie równolegle prowadzone będą działania typu content commerce, czyli np. przygotowywanie i publikacja artykułów sponsorowanych przedstawiających najnowsze trendy w urządzaniu tarasów (m.in. serwis weranda.pl, czasnawnetrze.pl itp.), które będą budować rozpoznawalność oferty e-sklepu Miloo Home wśród grupy docelowej i zwiększać świadomość marki w kategorii rynkowej „dom i ogród”.
Docelowo Circlewise zajmie się regularnym prowadzeniem programu partnerskiego www.miloohome.pl oraz działaniami w obszarze pozyskiwania użytkowników (bazy potencjalnych klientów marki Miloo) i klientów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing