Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Miloo Home dołączyło do grona klientów Circlewise

Miloo Home, marka należąca do portfolio Home Invest International, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.
O autorze
1 min czytania 2021-04-27

Miloo Home oferuje wyselekcjonowane kolekcje mebli (domowych i ogrodowych), tekstyliów, oświetlenia i dekoracji w różnych stylach, a główne motto jakie przyświeca marce to „Every home has a story”.

Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, a jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.

Cele współpracy są zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowo-świadomościowe, przy czym głównym celem jest dynamiczna rozbudowa e-commerce marki Miloo Home.

Zakres współpracy zakłada wykorzystywanie bardzo różnorodnych narzędzi, takich jak np. dynamiczne kreacje display w portalach horyzontalnych i na serwisach tematycznych, e-mailingi czy obecność w porównywarkach (m.in. Homebook czy Ceneo), serwisach rabatowych i cashbackach – tego typu działania będą zwiększać skalę sprzedaży online. Jednocześnie równolegle prowadzone będą działania typu content commerce, czyli np. przygotowywanie i publikacja artykułów sponsorowanych przedstawiających najnowsze trendy w urządzaniu tarasów (m.in. serwis weranda.pl, czasnawnetrze.pl itp.), które będą budować rozpoznawalność oferty e-sklepu Miloo Home wśród grupy docelowej i zwiększać świadomość marki w kategorii rynkowej „dom i ogród”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Docelowo Circlewise zajmie się regularnym prowadzeniem programu partnerskiego www.miloohome.pl oraz działaniami w obszarze pozyskiwania użytkowników (bazy potencjalnych klientów marki Miloo) i klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing