Agencję Home Sweet Home PR wybrano w efekcie przeprowadzonego konkursu ofert.
– Szukaliśmy partnera w zakresie działań Public Relations, dysponującego ekspertyzą branżową. Home Sweet Home PR to zespół na co dzień doradzający wyłącznie markom z obszarów architektury, wnętrz i wzornictwa przemysłowego. Liczymy na owocną współpracę i efektywne realizowanie celów komunikacyjnych, jakie sobie wspólnie wyznaczyliśmy – mówi Witek Wysocki, dyrektor sprzedaży i marketingu Miloo Home.
Zobacz również
Umowa pomiędzy Klientem a agencją została zawarta na czas nieokreślony.
Miloo Home to salony wyposażenia wnętrz zlokalizowane w największych miastach w całej Polsce, oferujące designerskie meble i akcesoria do domu i ogrodu. Marka prowadzi również sprzedaż online na www.miloohome.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach