Global Innovations Awards (gia) to międzynarodowy konkurs dla sklepów z branży wnętrzarskiej, cieszący się niesłabnącą renomą na całym świecie. Organizowany od 2000 roku przez działające non profit amerykańskie stowarzyszenie IHA (International Houseware Association) z siedzibą w Chicago, nagradza najlepsze koncepty sklepów wnętrzarskich zlokalizowanych na sześciu kontynentach. Salony doceniane są za misję i strategię, dizajn sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenia pracowników, jakość obsługi klienta oraz innowacyjność. Konkurs składa się z dwóch etapów – krajowego oraz globalnego. W tym roku zwycięzcą polskiej edycji Global Innovation Awards 2019 w zakresie „Retail Excellence” zostało Miloo Home. Jako laureat krajowej nagrody, marka weźmie udział również w rywalizacji na poziomie globalnym. Przedstawicielem i sponsorem polskiej edycji konkursu jest wydawnictwo Promedia i magazyn branżowy Ambiente.
– Czujemy się zaszczyceni otrzymaniem tej prestiżowej nagrody. Jesteśmy dumni, bo potwierdza ona przynależność Miloo Home do grona najlepszych salonów oferujących wyposażenie wnętrz. To symboliczne ukoronowanie dziesięcioletniej pracy nad konceptem Miloo Home i nagroda za uważne wsłuchiwanie się w głosy naszych klientów – mówił Witek Wysocki, dyrektor sprzedaży i marketingu Miloo Home, odbierając wyróżnienie podczas Interior Design Forum.
Zobacz również
Zwycięzcy krajowych, jak i światowych etapów gia, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach The Inspired Home Show w Chicago, podczas których odbędzie się również uroczysty finał globalnego konkursu. W trakcie targów przedstawiciele nagrodzonych salonów będą mieli okazję posłuchać wykładów najwyższej klasy specjalistów z branży, skorzystać z indywidualnych konsultacji ekspertów oraz wziąć udział w tzw. retail tour, czyli cyklu wizyt w najlepszych amerykańskich sklepach wnętrzarskich.
Miloo Home to salony wyposażenia wnętrz zlokalizowane w największych miastach w całej Polsce, oferujące dizajnerskie meble i akcesoria do domu i ogrodu. Marka prowadzi również sprzedaż online na www.miloohome.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach