Miłość Ci wszystko wybaczy… nawet śmieciowe jedzenie! Uroczy storytelling Intermarché

Miłość Ci wszystko wybaczy… nawet śmieciowe jedzenie! Uroczy storytelling Intermarché
Mówi się, że na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia mamy 3 sekundy, ale co jeśli nam się nie uda? Nowy spot Intermarché pokazuje, że dla prawdziwej miłości zmienić możemy wszystko, od nawyków żywieniowych zaczynając!
O autorze
1 min czytania 2017-03-15

Wiemy dobrze, z Dostojewskiego i nie tylko, że nie ma ograniczeń związanych z ilością możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie komuś zaimponować. Co wspólnego mają ze sobą ketchup, ryba i miłość?

To opowieść o dorastaniu i pogłębianiu swojej odwagi, by nie tylko zdobyć miłość, ale też zmienić swoje nawyki.

Spot zwraca również uwagę na problem sklepów wielkopowierzchniowych, które borykają się problemem towarów szybko psujących się, które nie są w stanie wytrzymać tyle co mrożona pizza. Dlatego powinniśmy w swoim środowisku „zarażać” ludzi miłością do zdrowej żywności. Kto wie, może to droga do czegoś więcej niż dobrego samopoczucia. 😉 

Spot powstał w współpracy z agencją Romans. Dlaczego tak duży hipermarket postawił na opowiedzenie historii? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Na rynku, gdzie formaty reklamowe są coraz krótsze, a opowiadanie historii jest potrzebne , chcieliśmy stworzyć ten film, który dotknie naszych odbiorców i stworzy ciepłe uczucia wobec marki. Bo ludzie lubią historie!” – mówi Alexandre Hervé, dyrektor kreatywna agencji.

„Wszyscy mamy dobry powód, aby lepiej jeść codziennie.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To kolejny raz, kiedy Intermarché porusza serca konsumentów. W 2014 roku marka przygotowała specjalną akcję, która pokazywała, że zniekształcone warzywa są tak samo dobre, jak te piękne!

Akcja odniosła ogromny sukces – tylko w pierwszych 2 dniach jej trwania z półek w każdym sklepie znikło średnio 1,2 tony niesławnych warzyw i owoców, a ruch wzrósł o ok. 24%!

PS 2

Temat zdrowego jedzenia został poruszony również przez niemiecką sieć supermarketów. EDEKA stworzyła film, który stał się viralem. Przedstawiał on historię miasta, w którym wszyscy mieszkańcy byli otyli. Nawet zwierzęta miały kilka „zbędnych” kilogramów. Bohaterowie, jedząc, nie zwracają uwagi na składniki odżywcze i to, co w istocie jedzą. A jak mówi przysłowie, „jesteś tym, co jesz”!