Wiemy dobrze, z Dostojewskiego i nie tylko, że nie ma ograniczeń związanych z ilością możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie komuś zaimponować. Co wspólnego mają ze sobą ketchup, ryba i miłość?
To opowieść o dorastaniu i pogłębianiu swojej odwagi, by nie tylko zdobyć miłość, ale też zmienić swoje nawyki.
Zobacz również
Spot zwraca również uwagę na problem sklepów wielkopowierzchniowych, które borykają się problemem towarów szybko psujących się, które nie są w stanie wytrzymać tyle co mrożona pizza. Dlatego powinniśmy w swoim środowisku „zarażać” ludzi miłością do zdrowej żywności. Kto wie, może to droga do czegoś więcej niż dobrego samopoczucia. 😉
Spot powstał w współpracy z agencją Romans. Dlaczego tak duży hipermarket postawił na opowiedzenie historii?
„Na rynku, gdzie formaty reklamowe są coraz krótsze, a opowiadanie historii jest potrzebne , chcieliśmy stworzyć ten film, który dotknie naszych odbiorców i stworzy ciepłe uczucia wobec marki. Bo ludzie lubią historie!” – mówi Alexandre Hervé, dyrektor kreatywna agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Wszyscy mamy dobry powód, aby lepiej jeść codziennie.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
To kolejny raz, kiedy Intermarché porusza serca konsumentów. W 2014 roku marka przygotowała specjalną akcję, która pokazywała, że zniekształcone warzywa są tak samo dobre, jak te piękne!
Akcja odniosła ogromny sukces – tylko w pierwszych 2 dniach jej trwania z półek w każdym sklepie znikło średnio 1,2 tony niesławnych warzyw i owoców, a ruch wzrósł o ok. 24%!
PS 2
Temat zdrowego jedzenia został poruszony również przez niemiecką sieć supermarketów. EDEKA stworzyła film, który stał się viralem. Przedstawiał on historię miasta, w którym wszyscy mieszkańcy byli otyli. Nawet zwierzęta miały kilka „zbędnych” kilogramów. Bohaterowie, jedząc, nie zwracają uwagi na składniki odżywcze i to, co w istocie jedzą. A jak mówi przysłowie, „jesteś tym, co jesz”!