Głównym bohaterem jest dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo i kierowca rajdowy Łukasz Byśkiniewicz. Kiedy ponad rok temu na świat przyszła Basia, musiał odnaleźć się w nowej roli. Osią historii jest ta ważna życiowa zmiana oraz to, jak można łączyć własne pasje z rodziną i pracą.
Ta odsłona kampanii to kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją „Historia prawdziwej miłości”. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault – tym razem jest to sportowe Clio R.S. Trophy.
Zobacz również
Seria „True Stories” przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i stacji telewizyjnej TVN Turbo. Każdą odsłonę wspiera także konkurs. O szczegółach marka będzie informować na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.
Kampania wystartowała 18.09.2017 roku. Za strategię komunikacji i kreację odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD Sp. z o.o. Za produkcję filmu odpowiada TVN Media Sp. z o.o.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]