Twórcą klipu, który od 25 sierpnia oficjalnie można zobaczyć w sieci, jest polski reżyser i operator – Filip Załuska. Zdjęcia w całości nakręcono w Polsce, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25.
Spontaniczna współpraca
Zobacz również
Brendan Angelides, fanom muzyki elektronicznej znany jako Eskmo, to amerykański producent i kompozytor aktywnie działający od 1999 r. Miłośnikom seriali dobrze znany przede wszystkim jako twórca ścieżki dźwiękowej do „Trzynastu powodów” Netflixa czy „Billions” Showtime Entertainment.
Muzyka Eskmo to uczucia i emocje wyrażone w dźwiękach elektroniki, które pociągają i inspirują. Przekonał się o tym Filip Załuska, reżyser, operator, zaprzyjaźniony z F25 twórca, a prywatnie miłośnik muzyki kalifornijskiego artysty. To jemu właśnie udało się zainteresować Eskmo swoją wizją teledysku do „Feed Fire”. Efekty tej rozpoczętej dosyć nieoczekiwanie i spontanicznie współpracy będzie można zobaczyć już niebawem na oficjalnej stronie artysty.
– Eskmo zaufał nam w całości i dał wolną rękę. To wielka przyjemność pracować dla takiego twórcy, który tak bardzo docenił naszą pracę – komentuje współpracę z artystą Marcin Dworucha, managing director F25.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Elektroniczne rytmy i polskie kadry
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Klip, podobnie jak sam utwór Eskmo, w najdosłowniejszym sensie traktuje o miłości niemożliwej i namiętności, która z różnych powodów już się nie spełni. Tęsknota nabiera tutaj szerszego znaczenia – jest pragnieniem powrotu do czasu niewinności, bliskości natury, kiedy niemożliwe nie istniało, bo nie istniały, żadne społeczne kategorie, żadne normy, ograniczenia wyobraźni. Jedynie ważne pozostawało bycie w zgodzie ze sobą i podążanie za własnym pragnieniem.
Utwór Eskmo w moim odczuciu, wyraźnie się różnicuje. Pierwsza część chłodna, monochromatyczna ustępuje miejsca części świetlistej, jakby pełnej nadziei, swobody po to – by po chwili w części trzeciej wróciła zimna szarość. W warstwie wizualnej starałem się oddać tę strukturę. Z tego powodu zdecydowałem się na zdjęcia na przestrzeni roku, a dokładnie jesienią oraz latem – opowiada Filip Załuska.
Sztuka tworzenia teledysków
Praca przy klipach jest trochę inna niż przy reklamach, a główna różnica to wolność twórcza. Choć, jak to bywa przy produkcji filmowej, jest to zawsze duża przyjemność dla całej ekipy i bardzo duże emocje związane z pierwszym udostępnieniem efektów swojej pracy – mówi Marcin Dworucha.
Teledysk do piosenki „Feed Fire” można zobaczyć na oficjalnym profilu vimeo Filipa Załuski.
Filip Załuska obecnie pracuje nad kolejnym teledyskiem związanym z nowym serialem, w który zaangażowani są producenci amerykańskiego serialu „Dexter”.