Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA

„Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA
Dom to nie tylko cztery ściany i dach, ale przede wszystkim poczucie przynależności, bezpieczeństwa i akceptacji. W 2024 roku, z okazji przypadającego 17 maja Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOBIT), IKEA przypomina, że miłość zaczyna się w domu.
O autorze
2 min czytania 2024-05-17

Zgodnie z najnowszym raportem IKEA „Życie w domu 2024”, dla 33% Polaków bycie sobą jest najważniejszą cechą idealnego domu. 25% ankietowanych poczucie swobody wyrażania swojej tożsamości w domowej przestrzeni wskazało jako główny aspekt zapewniający poczucie przynależności w domu lub społeczności. „Dom” może być przytulnym kącikiem w kawiarni, wirtualnym pokojem rozmów, korytarzem, na którym codziennie spotykasz życzliwego sąsiada lub sąsiadkę czy osobą z zespołu, która zawsze jest gotowa do wsparcia.

Torba STORSTOMMA na rzecz osób LGBTQ+ w kryzysie bezdomności 

Nie dla wszystkich dom jest bezpiecznym miejscem. Dlatego w tym roku IKEA podejmuje współpracę ze Stowarzyszeniem Lambda, pomagając osobom ze społeczności LGBTQ+, które z różnych powodów musiały opuścić swoje domy i znalazły się w kryzysie bezdomności. Od 17 maja do 30 czerwca 2024 r. zysk ze sprzedaży wielobarwnych toreb STORSTOMMA wesprze Miejsce Interwencyjnego Schronienia dla osób LGBTQIAP, prowadzone przez tę organizację. 

Ośrodek zapewnia nie tylko bezpieczne schronienie, ale również wsparcie psychologiczne, prawne i socjalne, pomagając osobom w trudnej sytuacji życiowej stanąć na nogi. Wielobarwne torby STORSTOMMA są dostępne w sklepach IKEA w Polsce oraz na IKEA.pl i w Aplikacji mobilnej IKEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równość, Różnorodność i Włączanie w IKEA 

IKEA opiera swoje działania na takich wartościach jak równość, różnorodność i włączanie. Uważa, że każda osoba ma prawo do sprawiedliwego traktowania i równych szans. Firma dąży do tworzenia kultury pracy, w której wszyscy czują się mile widziani, szanowani i doceniani za swoją wyjątkowość. Od 2019 roku IKEA realizuje Strategię Równości, Różnorodności i Włączania, której częścią jest także wsparcie osób LGBTQ+ w miejscu pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania IKEA obejmują też równe benefity dla par jednopłciowych, wsparcie tranzycji, możliwość wyboru „chosen name” w systemach wewnętrznych oraz promowanie języka inkluzywnego. Co roku firma mierzy Inclusion Index w badaniu zadowolenia pracowniczek i pracowników oraz cyklicznie prowadzi pogłębione badanie Ingka Includes dotyczące różnorodności i włączania w pracy. IKEA aktywnie obchodzi IDAHOBIT i Miesiąc Dumy organizując m.in. webinary antydyskryminacyjne w jednostkach firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– W IKEA jesteśmy przekonani, że każda osoba powinna czuć się bezpiecznie i komfortowo w swoim domu. Wyniki badań opisane w raporcie IKEA „Życie w domu 2024” pokazują, że dla 21% Polaków możliwość bycia sobą jest kluczowym aspektem dobrego samopoczucia w domu, a dla 18% poczucie bezpieczeństwa i zaufanie wśród domowników są najważniejsze. Mamy misję, aby każda osoba, niezależnie od swojej orientacji psychoseksualnej czy tożsamości płciowej, mogła doświadczać tego komfortu. Dlatego angażujemy się w działania na rzecz inkluzywności w codziennym życiu i wspieramy osoby LGBTQ+, które często nie mogą czuć się bezpiecznie we własnym otoczeniu, domach, a nawet rodzinach – mówi Katarzyna Kaczmarek, Liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA Retail Polska.

Zdjęcia: mat. pras.