Pomysłodawcą serialu jest znana aktorka Magdalena Różczka oraz agencja Mimo VR. Serial „Para nie do pary” jest pierwszym serialem fabularnym, zrealziowanym w technologii wiedo 360 stopni. Fragmenty nowego serialu mogli zobaczyć uczestnicy Forum IAB, który odbywał się w dniach 8-9 czerwca w Warszawie.
– Praca w technologii 360 to nowe wyzwanie dla twórców i realizatorów, nie tylko ze względu na odmienna technikę filmową. To nowy sposób opowiadania historii i inne podejście do pracy aktora na planie – mówi Marcin Łunkiewicz, producent serialu „Para nie do pary”.
Zobacz również
Do realizacji projektu wykorzystana jest pipe line produkcyjny i post produkcyjny opracowany przez Zielony Pomidor. Dzięki wykorzystaniu technologii 360 stopni, widzowie decydują na którego z aktorów chcą spojrzeć w danym momencie. Umożliwia to kamera, która rejestruje bohaterów serialu z kilku ujęć jednocześnie.
– Współautorem pomysłu jest znana aktorka Magdalena Różczka, która uznała, że format video 360 idealnie nadaje się do opowiedzenia historii Mai i Szymona, głównych bohaterów serialu – mówi Barbara Berkan, producent serialu „Para nie do pary”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Serial będzie ma charakter komediowy, a odcinki będą trwały 4 do 5 minut. W każdym z nich będzie występowała para aktorska Magdalena Rożczka i Paweł Małaszyński. Pomysł na serial zakłada, że oprócz nich w epizodach będą się również pojawiały inne gwiazdy m.in. Wojciech Mecwaldowski i Małgorzata Socha.
Słuchaj podcastu NowyMarketing