Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mindshare Polska: nagrody z prędkością światła w nowej kampanii BP

Dom mediowy Mindshare Polska realizuje kolejną kampanię reklamową koncernu paliwowego BP. Działania wspierają akcję konsumencką, w ramach której klienci stacji mogą „z prędkością światła” zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Wyjątkowa promocja potrwa ponad miesiąc.
O autorze
1 min czytania 2015-02-09

Najnowsza kampania BP realizowana jest przez Mindshare Polska w kanałach: OOH, radio, online i mobile. Spoty radiowe emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach.

W kanale OOH wykorzystywany jest mix formatów m.in. backlighty z efektem day & night. Ponadto, prowadzone są działania online m.in. na największych portalach informacyjnych i motoryzacyjnych. Dopełnienie stanowią zaś aktywności w kanale mobile.

Kampania wspiera promocję konsumencką BP, dzięki której klienci stacji paliwowych mogą wymieniać punkty Payback na przydatne nie tylko w podróży latarki marki Energizer. Punkty można zebrać znacznie szybciej i łatwiej niż dotychczas ‒ po raz pierwszy bowiem promocja jest łączona. Tym razem punkty przyznawane są za zakup paliwa oraz wielu innych specjalnie oznaczonych produktów z oferty Wild Bean Cafe, myjni automatycznej i ręcznej BP oraz sklepu BP. O zdobycie nagród „z prędkością światła” można walczyć aż do wtorku, 10 marca.

Dom mediowy Mindshare Polska odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreacje przygotowała agencja Ogilvy & Mather.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing