Mindshare Polska startuje z pierwszą kampanią reklamową kanału FOX

30 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna serialu „Legion” – jednej z najbardziej wyczekiwanych produkcji telewizyjnych 2017 roku. Serial, nawiązujący do kultowej serii komiksów Marvela o X-Menach, zadebiutuje na kanale FOX już 9 lutego.
O autorze
1 min czytania 2017-02-06

Szeroko zakrojona kampania promująca produkcję jest jednocześnie pierwszą kampanią realizowaną przez Mindshare Polska dla FOX Networks Group Poland.

Intensywna kampania reklamowa produkcji FOX prowadzona będzie w telewizji, na nośnikach OOH, w internecie i mediach społecznościowych oraz w ramach działań ambientowych i PR-owych.

Billboard sponsorski serialu „Legion” emitowany będzie w Polsacie oraz stacjach tematycznych Grupy Polsat. Do promocji produkcji w internecie wykorzystane zostaną materiały wideo oraz reklamy display, które pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach oraz w mediach społecznościowych. W przestrzeni miejskiej Warszawy wykorzystano m.in. nośnik LED zlokalizowany przed Centrum Handlowym Złote Tarasy.

Premiera serialu FOX już 9 lutego w 125 krajach. Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Agencja została wyłoniona w drodze globalnego przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj