Działania reklamowe realizowane przez Mindshare Polska prowadzone są w ogólnopolskich stacjach radiowych i w internecie.
Delikatesy Centrum w swojej nowej kampanii reklamowej postawiły na panie – to one w większości domów podejmują codzienne decyzje zakupowe.
Zobacz również
W najnowszej kreacji kobiety zostały przedstawione iście królewsko – poprzez bajkową stylistykę korony, zwrócono uwagę na ich rolę. Każdego dnia, niczym właśnie królowe – troszczą się o swoich najbliższych. Komunikacja Delikatesów Centrum to także podkreślenie idei „Dbania Codziennego” o klientów, ze względu na bliską lokalizację sklepów i atrakcyjną ofertę produktów.
W ramach kampanii, prowadzone będą zarówno działania produktowe, jak i wizerunkowe. Nowy sposób komunikacji obejmuje zmiany w przestrzeni sklepowej (nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery oraz billboardy). Odświeżono także gazetkę promocyjną, a strona internetowa zyskała bardzo nowoczesną stylistykę.
Dom mediowy Mindshare jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Oficjalna koronacja królowej nastąpiła 26 października br. W ciągu miesiąca trwania kampanii wprowadzającej prezentowane będą spoty wizerunkowe i produktowe promujące ofertę Delikatesów Centrum, emitowane w największych stacjach radiowych – RMF, RMF Maxxx, ZET Barometr, Eska oraz VOX. Kampania radiowa będzie wspierana obecnością na kluczowych portalach internetowych (Onet i WP).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing