Mindshare Polska wygrywa lokalny przetarg na obsługę Red Bulla

Do grona klientów Mindshare Polska dołącza Red Bull. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki.
O autorze
0 min czytania 2019-11-29

Mindshare będzie odpowiadał za planowanie, zakup oraz optymalizację wszystkich mediów.

– Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie – mówi CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.

Mindshare zajmuje się obsługą Red Bulla również na innych rynkach, m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj