TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mindshare Polska wykorzystuje Oculus Rift w kampanii Forda

Dom mediowy Mindshare Polska realizuje przełomową kampanię dla marki Ford. Akcja z wykorzystaniem Oculus Rift – technologii rzeczywistości wirtualnej – wspiera launch nowej generacji kultowego modelu Ford Focus.
O autorze
1 min czytania 2014-10-31

Pokazy w 5 miastach Polski – Warszawie, Chorzowie, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie – potrwają do połowy listopada. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację działań.

W galeriach handlowych w pięciu miastach Polski prezentowana jest nowa generacja kultowego Forda Focusa. Auto, które dopiero niebawem będzie dostępne w Polsce, stanowi element wirtualnej rzeczywistości – samochód widoczny jest wyłącznie za pomocą technologii Oculus Rift. Tylko dzięki specjalnym okularom, użytkownik może dokładnie obejrzeć w 3D wnętrze nowego Forda Focusa oraz z zewnątrz podziwiać sylwetkę auta. Technologia Oculus Rift dostosowuje się do wymogów użytkownika – obraz z kamer 3D pokazuje dokładnie te elementy, na które uwagę chce zwrócić osoba korzystająca z okularów.

– Nasza najnowsza akcja dla Forda jest pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, w ramach której marka albo produkt promowane są z wykorzystaniem Oculusa. Jest to szczególnie ważne, ponieważ Ford Focus w Polsce jest dość popularny, wiele osób go widziało, Oculusa natomiast nie, zatem stanowi on zachętę do przyjrzenia się Focusowi raz jeszcze. To trochę, jak w haśle „medium is the message” – poprzez zastosowanie Oculusa komunikujemy przełomowość marki, jej nowoczesność, ale też zachęcamy do zapoznania się z samochodem osoby, które w innym wypadku nie miałyby motywacji, żeby to zrobić – powiedział Bartosz Sikora, Director, Invention, dom mediowy Mindshare Polska.

Stoisko wirtualnej rzeczywistości Forda otwarte już było w Złotych Tarasach w Warszawie (11 – 12 października), w Silesia City Center w Chorzowie (18 – 19 października) oraz w Galerii Krakowskiej w Krakowie (25 – 26 października). W najbliższym czasie niestandardowa prezentacja modelu Ford Focus zagości we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki, 8 – 9 listopada), a następnie w Szczecinie (Galeria Kaskada, 15 – 16 listopada).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu – od opracowania koncepcji, aż po koordynację działań we wszystkich miastach. Dom mediowy współpracuje z marką Ford od wielu lat. Mindshare realizował dla marki Ford m.in. konkurs „7 wspaniałych”, mini-grę EcoBoost skierowaną do użytkowników platformy Xbox czy prelaunchową kampanię Ford Mustang.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się