Pokazy w 5 miastach Polski – Warszawie, Chorzowie, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie – potrwają do połowy listopada. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację działań.
W galeriach handlowych w pięciu miastach Polski prezentowana jest nowa generacja kultowego Forda Focusa. Auto, które dopiero niebawem będzie dostępne w Polsce, stanowi element wirtualnej rzeczywistości – samochód widoczny jest wyłącznie za pomocą technologii Oculus Rift. Tylko dzięki specjalnym okularom, użytkownik może dokładnie obejrzeć w 3D wnętrze nowego Forda Focusa oraz z zewnątrz podziwiać sylwetkę auta. Technologia Oculus Rift dostosowuje się do wymogów użytkownika – obraz z kamer 3D pokazuje dokładnie te elementy, na które uwagę chce zwrócić osoba korzystająca z okularów.
Zobacz również
– Nasza najnowsza akcja dla Forda jest pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie, w ramach której marka albo produkt promowane są z wykorzystaniem Oculusa. Jest to szczególnie ważne, ponieważ Ford Focus w Polsce jest dość popularny, wiele osób go widziało, Oculusa natomiast nie, zatem stanowi on zachętę do przyjrzenia się Focusowi raz jeszcze. To trochę, jak w haśle „medium is the message” – poprzez zastosowanie Oculusa komunikujemy przełomowość marki, jej nowoczesność, ale też zachęcamy do zapoznania się z samochodem osoby, które w innym wypadku nie miałyby motywacji, żeby to zrobić – powiedział Bartosz Sikora, Director, Invention, dom mediowy Mindshare Polska.
Stoisko wirtualnej rzeczywistości Forda otwarte już było w Złotych Tarasach w Warszawie (11 – 12 października), w Silesia City Center w Chorzowie (18 – 19 października) oraz w Galerii Krakowskiej w Krakowie (25 – 26 października). W najbliższym czasie niestandardowa prezentacja modelu Ford Focus zagości we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki, 8 – 9 listopada), a następnie w Szczecinie (Galeria Kaskada, 15 – 16 listopada).
Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu – od opracowania koncepcji, aż po koordynację działań we wszystkich miastach. Dom mediowy współpracuje z marką Ford od wielu lat. Mindshare realizował dla marki Ford m.in. konkurs „7 wspaniałych”, mini-grę EcoBoost skierowaną do użytkowników platformy Xbox czy prelaunchową kampanię Ford Mustang.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing