Mindshare Polska z 4 nominacjami w konkursie MIXX Awards Europe

Projekty realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska zdobyły aż 4 nominacje w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe. Docenione kampanie zostały przeprowadzone dla marek: AXE, Castorama oraz Tymbark.
O autorze
0 min czytania 2019-05-23

Na shortliście MIXX Awards Europe, jednego z najważniejszych konkursów w branży digitalowej, znalazły się 3 kampanie Mindshare Polska. Będą one walczyć o nagrody w 4 kategoriach:

  • „social media” – kampania AXE „What’s your magic”
  • „effective use of data” – kampania “Castorama Inspires”, zgłaszana wraz z GroupM,
  • „virtual and augmented reality” oraz „branded content” – kampania „Tymbark Funbot”, zgłaszana razem z agencją GONG.

Dom mediowy po raz kolejny udowodnił, iż spektakularne wyniki – zarówno marketingowe, jak i komunikacyjne – można osiągnąć dzięki wykorzystaniu najnowszych narzędzi digitalowych, jakościowego contentu, a także precyzyjnemu targetowaniu.

Zwycięzcy MIXX Awards Europe zostaną ogłoszeni 4 czerwca br. podczas gali Interact w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj