Shop+ powstał w ramach rozszerzenia oferty i dostosowania jej do potrzeb klientów oraz rynku, który wymaga multichannelowego podejścia do rozwoju biznesu. Nowa komórka zapewnia kompleksowe spojrzenie na e-commerce oraz wykorzystuje wszystkie kanały digitalowe poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.
Shop+ integruje działania konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie oraz performance’owe. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów digitalowych oraz obecność na każdym etapie customer journey zapewnia skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta staje się wyjątkowo efektywny.
Zobacz również
– Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów i podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-howem i wykreowaliśmy dedykowaną komórkę, integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom, zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez digital marketingowe działania – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Zintegrowanie procesów e-commerce klienta jest możliwe dzięki optyce 360 stopni, która skupia wszystkie kompetencje agencji w jednym miejscu. Shop+ scala bowiem cztery główne filary sprzedaży:
- Strategy & Consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research;
- Partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce;
- Creatives – stworzenie najwyższej jakości contentu i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji;
- Marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.
Szeroki zakres działań Shop+ wymagał zbudowania silnego zespołu doświadczonych ekspertów, na których czele stanął Łukasz Sztuczyński. Dotychczas e-commerce delivery team leader w Hypermedia, posiada wieloletnie doświadczenie w najwyższej jakości działaniach contentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Skuteczny e-commerce wymaga holistycznego spojrzenia na rynek, co zapewnia nasz zespół ekspertów, który skupia się nie tylko na procesach typu marketing automation, ale również na tworzeniu wysokiej jakości contentu, czy kreacji produktowych. Jestem pewna, że Łukasz Sztuczyński, który posiada szerokie kompetencje digitalowe, świetnie sprawdzi się w nowej roli managera Shop+ – dodaje Agnieszka Parfienowicz, partner, digital w Mindshare Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dział Shop+ wystartował 1 kwietnia 2019 roku.