fot. Agata Opalińska
Kozienalia – Lubelskie Dni Kultury Studenckiej to impreza mająca na celu integrację całej społeczności akademickiej. Digitalowe działania głównego sponsora – Perły – zostały zaplanowane przez Mint Media. Agencja była odpowiedzialna za ideę kreatywną aktywizacji rozegranych podczas eventu. W ramach Kozienaliów zorganizowano dwa konkursy digitalowe, które połączono z offlinem. Celem działań było pozyskanie jak największej liczby check-inów oraz udostępnień na Facebooku. Dodatkowo Mint Media poprowadziła relację na żywo za pomocą Facebooka.
Zobacz również
Agencja na co dzień współpracuje z Perłą w obszarze digital, szczególnie w łączeniu offline z działaniami online. Odpowiada ona również za działania marki w mediach społecznościowych. Cyklicznie, tak jak w przypadku Kozienaliów, agencja wspiera klienta w obszarze event marketingu.
Perła – Browary Lubelskie S.A. jest jednym z największych regionalnych producentów piwa w Polsce. W skład firmy wchodzi: browar w Zwierzyńcu, zakład produkcyjny zlokalizowany przy ul. Kunickiego 106 oraz siedziba Zarządu Spółki mieszcząca się w budynku historycznego Browaru przy Bernardyńskiej 15 w Lublinie.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
fot. Agata Opalińska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Agata Opalińska
fot. Agata Opalińska