Oprócz standardowego formatu reklamowego w kampanii pojawiają się dark posty z formatów: page post ad, page post video ad, page like ad.
Komunikacja marki na Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Lokalny patriotyzm Lubelszczyzny i odwołanie do tradycji łączą się z ogólnopolską kampanią realizowaną w standardowych kanałach dotarcia oraz social mediach. Położenie akcentu na chwile spędzone z bliskimi, wartości przyjaźni i rodzinnej atmosfery, podkreślają autentyczność marki oraz tworzą wyjątkową interakcję z odbiorcami.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing