Mint Media z kampanią Facebook Canvas dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na celu naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi. Za promocję rozwiązania na Facebooku, za pomocą kampanii Canvas, odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
O autorze
1 min czytania 2016-06-03

Aplikacja PKO Junior jest uzupełnieniem bankowej oferty dla najmłodszych do 13. roku życia. Jest ona nie tylko wygodna, ale również bezpieczna. Dodatkowo została wzbogacona o funkcje wspierające edukację finansową i rozwój przedsiębiorczej postawy dziecka. Nowoczesna i intuicyjna jest mobilnym odpowiednikiem serwisu PKO Junior. Poza podstawową funkcją sprawdzenia salda, dziecko może m.in. otwierać w aplikacji wirtualne skarbonki, doładować telefon czy inicjować przelewy, które są zawsze akceptowane przez rodzica w serwisie transakcyjnym iPKO.

Ze względu na grupę docelową zaproponowaliśmy klientowi skorzystanie ze stosunkowo nowej i ciekawej formy promocji na Facebooku – kampanii wykorzystującej format Canvy. To nowe narzędzie, dzięki któremu Facebook zyskuje funkcję opowiadania historii w jeszcze ciekawszej formie wizualnej – komentuje Marcin Żukowski, Team Leader Mint Media. 

Canvas to format storytellingowy, który jest dostępny w polskiej wersji Facebooka od końca 2015 roku. Poprzez zestawienie różnych mediów – zdjęć, wideo, animacji – użytkownik otrzymuje ciekawie opowiedzianą historię. Następnie decyduje, czy jest zainteresowany aplikacją. Po kliknięciu, użytkownik zostaje przeniesiony na quasi landing page, pozostając przez cały czas w obrębie serwisu. Format dedykowany jest wyłącznie na urządzenia mobilne, na których z Facebooka korzysta już ponad 11 milionów Polaków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj