Social media to obecnie niezbędne narzędzie komunikacji marki, firmy czy instytucji. Kluczowe jest umiejętne wykorzystanie ich możliwości, aby dotrzeć z właściwym przekazem do grupy docelowej.
Bielenda Professional od lat zajmuje się produkcją najwyższej jakości kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Marka bardzo ceni sobie współpracę z właścicielami salonów piękności i kosmetyczkami, której celem jest szerzenie wiedzy na temat tego jak właściwie pielęgnować skórę. Media społecznościowe mogą okazać się właściwą drogą do realizacji tego założenia, szczególnie że dotychczas firma nie prowadziła tego typu działań.
Zobacz również
Współpraca z Bielenda Professional to wielkie wyzwanie, ale i przyjemność, jakim jest wspieranie polskiego producenta światowej klasy produktów. Naszą rolą jest nadanie kosmetykom odpowiedniego tła oraz szerzenie wieści o tym, że warto inwestować w rodzime marki. Za główny cel komunikacji na Facebook’u stawiamy sobie precyzyjne dotarcie z dobrze dopasowanym contentem bazującym na wiedzy eksperckiej do specyficznej grupy docelowej, jaką stanowią profesjonaliści: właścicielki salonów piękności, kosmetyczki, hurtownicy etc. – dodaje Anna Sadowy, Account Manager Mint Media
Współpraca Mint Media z marką Bielenda jest następstwem wygranego przetargu, który odbył się wiosną zeszłego roku.
Nie jest to pierwsza realizacja agencji dla branży kosmetycznej – wcześniej współpracowali między innymi z Rexoną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing