Minti Shop to jeden z największych niezależnych sklepów online z kosmetykami w Polsce. W jego ofercie można znaleźć doceniane przez ekspertki i influencerki produkty najmodniejszych marek. Dostępny w Minti Shop towar sprowadzany jest z wszystkich zakątków świata, między innymi z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Są to kosmetyki, których zazwyczaj na próżno szukać w stacjonarnych drogeriach.
– Nasza współpraca rozpoczęła się w styczniu 2019 roku od kampanii płatnych w sieci reklamowej Google. Przed podpisaniem umowy PromoTraffic nie był dla mnie agencją anonimową. Silnym bodźcem do nawiązania kontaktu była dla mnie lektura artykułu eksperckiego na temat atrybucji konwersji dla e-commerce autorstwa Krystiana Kucharskiego. Akurat wtedy szukałem nowych możliwości rozwoju mojego sklepu internetowego, interesowałem się już analityką i zdecydowałem, że ekipa PromoTraffic może mi w tym pomóc. Cieszę się, że się nie pomyliłem, a nasza współpraca się zacieśnia – mówi przedstawiciel Mintishop.pl.
Zobacz również
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym w 2019 roku to wynik skutecznego wykorzystania przez specjalistów PromoTraffic narzędzi do optymalizacji kampanii, takich jak Whoop! Aps, ROIHunter, Revealbot, czy Spaceboost. Dzięki nim możliwe było wykorzystanie na szeroką skalę wszystkich zalet automatyzacji i machine learning. Po owocnych siedmiu miesiącach Minti Shop zdecydowało się na rozszerzeń działań na Facebooka. W okresie od czerwca 2019 roku do stycznia 2020 roku przychody sklepu wzrosły o 12,24%, a liczba użytkowników o ponad 41%. Największy wzrost – aż o 529% – odnotował kanał płatny Google CPC. Nic dziwnego, że teraz przyszła pora na Search Engine Optimization.
– Za cel postawiliśmy sobie wejście na wyższy poziom dzięki kluczowym i przynoszącym najszybsze rezultaty kanałom reklamowym wykorzystywanym przez biznesy e-commerce z kategorii “beauty”. Ponieważ już tego dokonaliśmy, przyszedł czas na kolejny obszar, jakim jest widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania, poprawa jakości ruchu organicznego i zwiększenie jego udziału w realizacji celów e-commerce. W planach razem z Mintishop mamy jeszcze wiele i obiecuję, że to nie ostatnie słowo w naszych partnerskich relacjach – zapewnia Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]