Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

W jury prestiżowego konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2019-06-10

Effie Awards, to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacji marketingowej na świecie, którego jury składa się z praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Dzięki temu kampanie są oceniane z wielu punktów widzenia.

Właśnie ogłoszono skład jury tegorocznej jubileuszowej, bo 20 edycji Effie Awards Poland, do którego został wybrany i zaproszony Mirek Skotarczyk, head of strategy i partner w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.

Mirosław Skotarczyk jest związany z branżą konsultingu od ponad 15 lat. Pracował przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich marek jak Lux Med, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Bakoma, Domino`s Pizza, IKEA, Profi. Zanim rozpoczął współpracę z Communication Unlimited, był strategiem i partnerem w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy.

W Effie Worldwide przedstawiciele marketingowej społeczności mogą powalczyć o nagrody, w aż 23 kategoriach. Mirosław Skotarczyk wszedł w skład grupy jurorskiej – „napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe oraz żywność”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To wielkie wyróżnienie, ale zarazem wielka odpowiedzialność, tym bardziej że kategoria,  którą będę oceniał, należy do najbardziej wymagających i konkurencyjnych pod względem ilości graczy oraz ilości komunikatów. Szczególnie ważna jest oryginalność przekazu komunikacyjnego, która musi się przekładać się na wyniki sprzedażowe – powiedział Mirek Skotarczyk.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się